Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۶ ب.ظ

My everything

از کجا شروع کنم؟ 

قطعا نمیبینی و درگیری ولی میدونی از وقتی اومدم از مدرسه  نشد بهش فک نکنم 

دقیقا وقتی پنلو باز کردم و پستو دیدم تا چن ساعت اصن اوکی نبودم 

میدونی نبودنت سخته 

قبلا اینجور بود یبار رفتی و خب کوتاه بود رفتنت اما همچنان خاطراتشو یادم نمیره 

اشناییمون یادته؟ یه پست بود ب نام " معجزه قرن شد بالاخره تونستم"

20 بهمن پارسال ساعت 19:47 دقیقه 

اینو یجا یادداشت کردم یادم نره هیچوقت

وقتی اشنا شدیم من خیلی بد اخلاق بودم و گاد تو نقطه مخالف من بودی 

ی عدد کیوت پر حرف :") 

یادمه سر یسری ماجراها دقیقا نصف صفحه کامنت میدادی و من تو دو خط یا کمتر ج میدادم چقدم غر میزدیXD

زمان گذشت دیدم تو ادم نیستی یه فرشته بودی برای من 

من الان اینم اروم و منطقی تا حدیم خوشحال میدونی همشو مدیونتم؟ 

میدونی چقد برام عزیزی؟ 

جایگاهی که برای من داریو کسی نداره چه واقعیت چه مجازی 

میدونی ک قبلا گفتم تو ستاره همدم منی یادته معنیشو ؟ 

دوست دارم خب؟ بیشتر از هرچیزی و هرکسی برام عزیزی

منتظرت میمونم تو قول زیاد دادی و میدونم از بد قولی بدت میاد پس نگران نیستم:) 

فقط مراقب خودت باش لاو متاسفم ک همیشه نبودم وقتی بیای جبران میکنم 

دوست دارم خداحافظ

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7