Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۱۳ ب.ظ

Is it hard? Yeah

 خداحافظی همیشه سختترین بخش زندگیه 

و متاسفانه توی رابطه حتی سختتره 

وقتی دو نفر عاشق هم میشن و با هم رابطه برقرار میکنن و حتی ازدواج میکنن هیچوقت فکر جدایی هم نمیکنن 

و این قسمت بدشه...

ما به فکر عاقبت کارامون نیستیم و توی لحظه زندگی میکنیم 

ولی هیچوقت نمیدونیم این خوشیای لحظه ای باعث دردای مادام‌العمر میشن 

دردای که هرشب بعد ساعت دوازده شب زنده میشن و هیچوقت پاک نمیشن 

من هیچوقت فکر نمیکردم اخر رابطه ی ما هم جداییه 

وقتی با بیرحمی کارشو به من ترجیح داد من شکستم 

وقتی دیدم باکسی که همیشه ازش بدم میومد دست تو دست هم دارن سوار هواپیما میشن فقط بغضمو قورت دادم 

من فقط 18 سالمه ولی بیشتر از خودم عاشق اون بودم 

بیشتر از زندگی کردن برای خودم برای اون زندگی کردم 

عشق شیرین ترین اشتباه زندگی من بود و هست 

اشتباهی که متنفرم از اینکه هنوز عاشقشم 

و متنفرم که دارم خودمو از بین میبرم 

لطفا نجاتم بده خدایا حس مرگ دارم...

 

 

_ خاطرات ایم بار اون 18 ساله 

 

 

 

پ.ن: بمولا من شکست عشقی نخوردم این اواخر ک اینارو مینویسم فقط نوشتنو دوس دارم

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7