Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰، ۰۲:۳۰ ب.ظ

Nightmare

#تو نمیتونی هیرای سوکی 

#تو همیشه دوم میمونی 

#تو فک کردی کی هستی؟ تو هیچی نیستی هیچی 

#بازم که نسبت به بقیه تو نمراتت عقب تری تا کی میخوای توی سایه باقی بمونی؟ 

با ترس از خواب پریدم بازم همون کابوسای تکراری...

دیگه خسته شدم واقعا من ادمم نمیتونم تحمل کنم همشو 

چرا باید بخاطر بهترین بودن خودمو عذاب بدم؟ مگه نمیگن بهترین خودت باش؟ مگه نمیگن لاویوسلف؟ 

پس ..پس چرا من خودمو دوس ندارم؟ 

بدون اینکه حواسم باشه صورتم از اشکام خیس شده بود 

سرمو روی بالشت گذاشتم و سعی کردم بخوابم اما خوابیدن من فرقی با کابوس دیدن نداره...

 

 

Now

با نشستن دست منشیم روی شونم از افکارم بیرون اومدم 

× هیرای شی بیست دقیقه دیگه جلستون شروع میشه لطفا عجله کنید 

سرمو تکون دادم و تشکر ارومی کردم

وقتی در بسته شد سرمو بین دستام گرفتم و چشمامو بستم 

بازم اون سردرد مزخرف...

همیشه با یادآوری گذشته این سردرد میاد سراغم 

زمان همه ی زخم هارو درمان نمیکنه 

گاهی فقط بدترشون میکنه 

 

 

_ بخشی از یک داستان کوتاه 

 

 

پ.ن:فک کنم اخیرا فوبیا پستی که کامنتاش باز باشه گرفتم:" مزخرفه نه؟

 

 

 

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7