Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰ ب.ظ

Rain

نمیدونست چند دقیقست که زیر بارون وایستاده 

فقط میدونست خیسه خیس شده 

صورتش از قطرات آب پوشیده شده بودن 

اینا بارون بودن یا اشک!؟ 

هیچی معلوم نبود 

خسته شده بود از همه چیز و همه کس 

و نمیخواست توی زندگی کسی که دوسش داشت یه رد اضافی باشه 

ولی الان نمیدونست باید چیکار کنه 

منطق یا قلب؟ کدوم درست تره؟ 

با شنیدن صدای پای فردی که عاشقش بود به سمتش چرخید 

- یا اوه جنا نمیگی از نگرانی منو میکشی؟ چرا جواب تماسامو نمیدادی؟ 

لبخندی به نگرانیش زد 

+ منو ببخش هوم؟ برای همه چیز 

پسر با نگرانی ناشی از لحن بغض آلود دختر دستشو گرفت

- هی چیشده عزیزم؟ کسی چیزیش شده؟ 

تصمیمشو گرفت یا الان یا هیچوقت 

+ جونگمینا تو زیادی خوبی برای بودن با آدمی مثله من ... من لیاقتت رو ندارم میخوام تمومش کنم اما نه بخاطر اینکه عاشقت نیستم بخاطر اینکه زیادی عاشقتم لعنتی 

حدسش رو میزد هیچ چیز از زیبای مو مشکی روبروش بعید نبود 

- پس چرا؟ چرا وقتی عاشقمی میخوای با گرفتن خودت از من دنیامو جهنم کنی؟ ما قول داده بودیم جینایا قرار بود ما بقیه نباشیم ولی زدی زیرش 

دختر با چشمای پرش به زمین خیره شد 

+ جونگمینا کجای دنیا عاشقا بهم رسیدن که ما دومیش باشیم؟ رومئو و ژولیت و حتی ناپلئون و اوژنی هیچ کدوم بهم نرسیدن ما که هیچی نیستیم...اوایل هر رابطه شیرین و رویاییه اما بعدش متوجه نقصای اون میشی... من متوجه بزرگترین نقص خودم شدم.... من عاشق توعم ولی من از خودم متنفرم آدم تا وقتی خودشو دوست نداشته باشه نمیتونه عاشق دیگران باشه... من میرم و هیچوقت دنبالم نگرد ولی اگه یروز دلتنگ شدی بدون من همیشه توی قلبتم 

و به سرعت نور ناپدید شد و پسری موند که سالها با عشق اون توی قلبش زندگی میکرد 

درسته اونا ناپلئون و اوژنی نبودن اونا رومئو و ژولیت نبودن ولی اونا جونگمین و جنا بودن کسایی که سالها با یاد کسی که عاشقش بودن زندگی میکردن و کی میدونه پایان اونا چی میشه؟ هیچکس جز کسی که اونارو خلق کرده...

- دوست دارم اوه جنا به حرفت گوش دادم توی قلب من فقط تویی 

+ لی جونگمین دوست دارم اولین و آخرین عشق زندگیم من هنوزم به یادتم 

 


Возьми меня, люби меня, укрой
 /Vozʹmi menya, lyubi menya, ukroy/
منو همرات ببر ، بهم عشق بده ، مواظبم باش

Той пеленой, что мы с тобой создали вдвоём
 /Toy pelenoy, chto my s toboy sozdali vdvoyom/ 
اون قنداقی که با هم برات درستش کردیم

Возьми меня, люби меня, укрой
 /Vozʹmi menya, lyubi menya, ukroy/
منو همرات ببر ، بهم عشق بده ، مواظبم باش




Той пеленой, что мы с тобой создали вдвоём
 /Toy pelenoy, chto my s toboy sozdali vdvoyom/ 
اون قنداقی که با هم برات درستش کردیم

Я помню той ночью закрыл твои очи, бабушкина дверь
/ Ya pomnyu toy nochʹyu zakryl tvoi ochi, babushkina dver/ 
یادم میاد اون شبو تو خونه ی مادربزرگ ، چشاتو بستی




И лестничный проём, спускаемся мы вдвоём
/ I lestnichnyy proyom, spuskayemsya my vdvoyom/ 
و باهم از راه پله اومدیم پایین

Парки, скандалы, любовь, мемуары, песни о любви
/ Parki, skandaly, lyubovʹ, memuary, pesni o lyubvi/ 
پارک ، شور و هیجان ، خاطرات ، ترانه های عاشقانه

С тобою навсегда, прошу тебя, помни меня
/ S toboyu navsegda, proshu tebya, pomni menya/ 
میخوام تا آخر عمرم کنارت باشم ، خواهش میکنم منو به یاد بیار

Я провожал тебя домой под звуки птиц
/ Ya provozhal tebya domoy pod zvuki ptits/ 
گنجشک ها داشتن می خوندن و دوتایی به خونه برگشتیم




Ты засыпала на моих коленях
/ Ty zasypala na moikh kolenyakh/ 
تو روی زانوهام خوابت برده بود

А я стучался в бабушкины двери
/ A ya stuchalsya v babushkiny dveri/ 
در خونه ی مادربزرگ رو زدم

Я прохожу весь коридор, а ты всё спишь
/ Ya prokhozhu vesʹ koridor, a ty vsyo spish/ 
داشتم تو راه رو می بردمت و تو خواب بودی

«Не вставай, малыш», — ты мне говоришь
 /«Ne vstavay, malysh», — ty mne govorish/ 
 بهم گفتی : ” عزیزم از خواب ناز بیدار نشو “




Возьми меня, люби меня, укрой
 /Vozʹmi menya, lyubi menya, ukroy/
منو همرات ببر ، بهم عشق بده ، مواظبم باش

Той пеленой, что мы с тобой создали вдвоём
 /Toy pelenoy, chto my s toboy sozdali vdvoyom/ 
اون قنداقی که با هم برات درستش کردیم

Возьми меня, люби меня, укрой
 /Vozʹmi menya, lyubi menya, ukroy/
منو همرات ببر ، بهم عشق بده ، مواظبم باش

Той пеленой, что мы с тобой создали вдвоём
 /Toy pelenoy, chto my s toboy sozdali vdvoyom/ 
اون قنداقی که با هم برات درستش کردیم

Свет фонарей гуляет по улице
/ Svet fonarey gulyayet po ulitse/ 
نور تیر برق ها دارن تو جاده می رقصن

Смотри же мне в глаза, обо всём я тебе расскажу
/ Smotri zhe mne v glaza, obo vsyom ya tebe rasskazhu/ 
به چشام نگاه کن ، همه چی رو برات تعریف میکنم

И колыбельную тебе спою, смотри же мне в глаза
/ I kolybelʹnuyu tebe spoyu, smotri zhe mne v glaza/ 
و قراره برات لالایی بخونم ، به چشام نگاه کن

? И где в них доброта
/ I gde v nikh dobrota /
مهربونی تو چشات کجا رفته ؟

 

 

- بخشی از فن فیکشنی که بازم به علت گشادی بندهXDD  نوشته نشد 

 

 

پ.ن: این اهنگ رئوف خیلی بهش میخورد و واقعا قشنگه امیدوارم خوشتون بیاد:)

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7