Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۳۵ ب.ظ

Behind the stage

وقتی زندگی میکنی در ظاهر برای خودته ولی در باطن هرکسی زندگی میکنه جز تو 

وقتی هربار  از استیج خارج میشم اون لبخند مسخره پاک میشه 

دیگه اون دختر کیوتی که همه عاشقشن نیست 

من اینم... فردی که خودشو پشت نقابش مخفی کرده

مهم نیست چقدر محبوبم مهم اینه من خودم نیستم 

همه میگن من زیادی تلاش میکنم و سخت کوشم اما اونا یچیز رو نمیدونن 

اونا هیچوقت نفهمیدن من میخوام با خستگی جسمی ، خستگی ذهنیمو از یاد ببرم

میخوام از یاد ببرم چقدر خسته و درموندم 

این مسخرست... این زندگی ... این شهرت همه چیز مسخرست 

هر شب ... هر شب به زخمای بدنم اضافه میشه

ولی همچنان من یک بازیگرم بهترین بازیگر سال 

اینو میتونید از لبخندهام بفهمید...

من داشتم خفه میشدم چندین سال ولی بعدش..

بعدش من تغییر کردم 

دیگه هیچی برام مهم نبود واقعا هیچی...

هر کسی هرچیزی میگفت دیگه حتی ناراحتم نمیشدم 

نه بقیه نه خودم مهم نبودیم 

تا اینکه به اینجا رسیدم ...به لبه ی این پشت بوم 

و اینجا پایان منه همینجا 

ازین به بعد دیگه شین میجو وجود نخواهد داشت 

و برای همیشه یک یادبود باقی میمونه 

 

- خاطرات زندگی یک آیدل 

 

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7