Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۴۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • •𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒅𝒂𝒚𝒂𝒏𝒂•
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۵
    •𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒅𝒂𝒚𝒂𝒏𝒂•

    همین قشنگه..

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۶
    bad girl
    هوم ولی میخوام عوض کنم
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۶
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    مبیخسمخمیخسش

    قهوه ای میخای بزنی؟ یا طوسی؟ 

    یا بنفش؟ *-*

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۷
    bad girl
    نمیدونم هرچیزی جز رنگای نکبت بار روشن حقیقتا 

    بنفش یاسی؟
  • ‎ 𝓀𝒾𝓂𝓂 ‎ 𝒿𝑒𝓃𝓃𝒾𝑒
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۶
     ‎ 𝓀𝒾𝓂𝓂  ‎ 𝒿𝑒𝓃𝓃𝒾𝑒

    بنفش

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۷
    bad girl
    تنکس 
  • Shoco -🍫
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۶
    Shoco -🍫

    این کد رنگ

    #009698

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۸
    bad girl
    واووو اینم قشنگه ممنون نکبت 

    هی فرش پهن کنم؟=-=
  • 매력적인 뱀파이어
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۶
    매력적인 뱀파이어

    نارنجی@-@طلایی یا زرد*-*قهوه ای هم خوبه@-@یکیش حالاااااا•-•*

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    قهوه ای ب نسبت اونا بهتره😂💔
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۷
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    بنفشششش*-*

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    همه گفتن بنفش انگار=-=
  • ANIS *-*💜
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۸
    ANIS *-*💜

    رنگای روشن")

    شاید آبی

    فکر میکنم به خودتم ابی میاد*-*

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    متاسفانه من معمولا از رنگای روشن بدم میاد=-= 

    ابی تیره خوبه فک کنم
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۸
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    بنفش یاسی که روشنه تقریبا

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    اره روشنه اون 

    اون وب هستا ک ادمینی یادته؟
  • Shoco -🍫
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۰
    Shoco -🍫

    آره خودم خیلی دوستش دارم ")

     

    نه فرش میخوام چیکار پاشو هات چاکلت درست کن برام :/

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۲
    bad girl
    امر دیگه نداری نکبت؟:" 


    وای شوکو اون تریسامه چ سمی بودXDDD
  • 매력적인 뱀파이어
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۰
    매력적인 뱀파이어

    آله قهوه ای کم دالیم توبیان اومایا@-@🐵🐒🐶🐕🐂🦌🐗🐎🐴🐅🐿🦔🦅*جرررر

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۲
    bad girl
    اره خیلی کمه آیسویی
  • Shoco -🍫
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۱
    Shoco -🍫

    بنفش میخوای یا آبی؟

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۲
    bad girl
    بینشون موندم یکم=-=
  • ANIS *-*💜
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۱
    ANIS *-*💜

    عه وا=-=

     

    نمیدونم هرچی خودت دوس داری"-"

     

    خوبی؟

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۲
    bad girl
    خودم موندم توش=-=

    نات بد تو چطوری آنی؟
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۲
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    اریی یادمه

    دیدمش این رنگییی؟! *-* 

    خوشکلهه

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۳
    bad girl
    الان ی لحظه ببینش 
    حس میکنم یجوری شده نه؟
  • ANIS *-*💜
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۳
    ANIS *-*💜

    عجب=-=

     

    خوب باش=-=

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۴
    bad girl
    تو هم همینطور نوه ی عزیزم =-=
  • Shoco -🍫
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۳
    Shoco -🍫

    چرا برونی هم میخوام :/

     

    وای نگو که خوندیششسمکنشینممیسش

    من تاکید کردم نخونشششششش😂

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۵
    bad girl
    وای برو گمشوووو خوندمش😂😂

    من اصلااااا فک نمیکردم تو فیک اسمات دار بخونی باورت میشه؟😂
  • Shoco -🍫
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۴
    Shoco -🍫

    این دو تا چطورن

    #3d4585

    #5d3d85

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۶
    bad girl
    واووو دومی خیلی خوبه
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۹
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    خیلی از یه رنگ توش استفاده شده

     

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۳۱
    bad girl
    یعنی عوضش کنم؟ 

    اون بخشای ابیش ک باید عوض شه ولی تو بکش موندم 
  • 𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۳۱
     𝑴𝒊𝑵.    𝒆𝑳𝒊

    این تم و قالبو دوست دارم...

    همینقدر دارک

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۳۳
    bad girl
    منم دوسش دارم و ذخیرش میکنم الی 
    دارک خوبه 

    هی سلام چطوری؟
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۳۲
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    بک 

    یه عکس خوب بیاب

    بعدش خودم کامل بدون تکرارش میکنم

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۳۳
    bad girl
    بنظرت گیف اکلیلی باشه؟ 

    اوکیه مرسی جیوویا 
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۳۴
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    امتحان کن شاید خوب شد

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۸:۳۵
    bad girl
    وایسا یکی بزنم تو ببین خوب میشه یا نه
  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl

    جیوویا اون گند بزرگ رو ببینXDDD

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۵
    bad girl
    # جیوو نکبت
  • 𝑪𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏 ..
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۱
    𝑪𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏 ..

    نظری ندرم.. ول ی رنگ تیره بیشتر ب اینجا میاد

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۱
    bad girl
    اوهومممم دقیقا
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۵
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    قرمز مشکیییییییییییییییی*-*

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۱
    bad girl
    من تازه ازش کشیده بودم بیرونXDD
    های سبا نکبت
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    #9fa6d5

    '-'

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۲
    bad girl
    اینم خوبه 


    تو بیا خ ببینم
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۵
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    برام مهم نیسسس من قرمز مشکی میخوامممXDD

    های پان پان نکبت ترD:

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۶
    bad girl
    عوضی بیشتر موندن خببب 
    الا موندم بنفش و مشکی ، آبی پررنگ و مشکی یا قرمز و مشکی یا کلا قهوه ایXDDD

    چطوری بچ؟
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۸
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    صد در صد قرمز مشکیXDDD

     

     

    خوبم بچ"-" تو چطوری؟

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۰
    bad girl
    حالا تا ببینممممXDDD

    خوبه گفتم نپرسید اینو ملت اه=-= ... چخبر؟
  • 𝐍𝐚𝐛𝐢 ~~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۹
    𝐍𝐚𝐛𝐢 ~~

    بنفششش و مشکییی

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۰
    bad girl
    مرسیییی نابی 

    راستی چطوری تو؟
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۲
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    قرمز مشکی نزنی کات میکنممXDDD

     

     

    خوبه منم گفته بودم نپرسید"-"..هوچ از تنهایی خود لذت میبرم:> تو چی؟

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۳
    bad girl
    انگار که عشق منی که میگی کات میکنمXDDD

    تو دونسنگ مزخرف منی نمیشه نپرسم"-" .... منم هیچ از سرما یخ میزنم
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۷
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    پس چیییییی*-* من عشقت نباشم کی عشقتههههه؟هاااا؟

     

     

    توعم اونی مزخرف منی نمیشه نپرسم"-" ...اع چرا خوو؟

    +پروفت تو وات خیلی خوشگله پانXD

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۸
    bad girl
    عزیزم عشقای من زیادنXDDDDDD


    چرا میشه بیب"-" ... سردههههه=-= 

    + عوضی منو تو که حرف نزدیم با هم چطور شمارمو داری تو وات!؟ XD
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۰
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    من بهت اعتماد کرده بودم بیشعور کپاثتXDD مگه من اشرف نبودم بچ؟"-"

     

     

    پس توعم میشه نپرسی"-" نیستتت من گرممهههههه:"

     

    +قدرت های سبارا دست کم نگیریدXDD انقد رو مخت راه رفتم شمارتو بهم دادی*-*

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۱
    bad girl
    خب منم اصغرم XDDDD

    نچ"-" ... وای یخهههههه 


    جدن شماره دادم؟XDD ... سیوت ندارم که "-"...
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۳
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    خب تو باید عاشق من باشی بچچچچXDD نرین تو داستانننXDD حداقل عشق اول یا دومت باشم"-" شایدم سوم"-"..

     

     

    چرا میشه"-"...نیستتت=-=

     

     

    اره دادیXDD...چون من ندادم*ریز ریز خندیدن*

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۶
    bad girl
    شااااید سوم بچ با ارفاق"-" 


    سرده جدن=-= 

    هه توعم دادی بچه فقط سیوت نکردم گشادیم میومدxDDDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خ ترسناکه نومویام•-•💔

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۶
    bad girl
    نکبت کارت دارمممم
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۸
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    قلبم شیکست که*-*...گاجا*-*

     

    خدایی گرمه:"

     

    من ؟کی دادم؟مطمئنی دادم؟D:چرا خودم یادم نیستXD

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۸
    bad girl
    وای کیوتتتتت*-* 

    اینجا سرده:" 


    اره مطمئنم xDDDD... لعنتی حرفت انحرافانه بودXD
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۰۱
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    عمته*-*

     

    خو برو لباس بپوش"-"

     

     برگهایم ریزان شدXDDD ...نخیرم حرف من انحرافانه نبود تو منحرفییXD

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۵
    bad girl
    به عمه ی هاتم چیزی نگو *-* 

    باورت میشه من شلوار و استین بلند کلا ندارم؟"-" 

    باور کن شدید انحرافانه بودXDDD
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۶
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    گیفه رو میگی؟؟ 😐

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۷
    bad girl
    اره میدونم فاجعست 😂😂
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۹
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    راستش از فاجعه هم رد کردهههههه😭😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۰
    bad girl
    وای خداااا یکم امیدواری بدهههه😂😂😂
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۵
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    گاجا بابا"-"

     

     

    اره چون منم ندارمXDDD

     

    باورکن نبودXDمن منظورم اون نبود کهXDD

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    زارتتت یکی عین من یافت شدXDD


    وای خدا لعنت بهتXDDDDD
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۶
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    من فقط دارم حقیقتو میگمممم😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۷
    bad girl
    جدن افتضاحه ولی خو چی بذارمممم تو ینظری بده تا بدتر نشده😂😂
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۳۴
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    جررررر 

    اصن ب نظرم رو این قالبه نزن

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    رو چی بزنم؟:(
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۳۹
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    قیافتو اینطوری نکن هانی=-=

    بزار ببینم... 

    رو قالبای فرهان میخای بزنی؟ 

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    هعییی زندگی=-= 

    اممم اره فرهان بهتره
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۴۵
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    قالب شماره 6 رو امتحان کردی؟ 

  • bad girl
    ۱۵ بهمن ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    نه ...خوبه؟
  • 𝐍𝐚𝐛𝐢 ~~
    ۱۶ بهمن ۰۰، ۱۱:۴۸
    𝐍𝐚𝐛𝐢 ~~

    مرسییی تو خوبییی

  • bad girl
    ۱۶ بهمن ۰۰، ۱۱:۵۰
    bad girl
    یس خوبم منم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7