Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰ ب.ظ

اندر احوالات یک مولتی فن

خب همونجور که واضحه من یک عدد مولتی مولتی فنم 

تقریبا گروهی حالا منهای چن تا نیس که فنشون نباشم 

اما اخیرا متوجه علاقه بشدتتتتتتت زیادم به واناوان شدم

اگه بگن فندوم اصلیت چیه بی شک میگم وانابلم 

دیوونه این لعنتیام و با دیدن ام وی beautiful part 3 حتی بیشتر دیوونشون شدم 


خب این هفته دو قسمت اخر سریال کاربر یافت نشد مال جینیونگه لعنتی پاش پیر شدم بمولاااا 

قسمت پنج و شیش سریال پلیسی های تازه کارم اومد دیدمش*-* 


تمپست قراره فوریه که همین ماهه دبیو کنن گاددد بی‌صبرانه منتظرشونم 

و البته واقعا میخوام دریپین و دونگکیز و امگا ایکس و تی او وان  هم کامبک بدن


خوشبختانه یا متاسفانه من دوباره دارم فیک میخونم تبدیل ب ی معتادش شدم به بهD: 


چرا یه مولتی مولتی فن لعنتی عین من پیدا نمیشهTT گاددد دلم میخواد باهاش بحرفم 


بشدت دنبال ادمین برای چند تا وبم ولی گشادیمم میاد پست بذارم واسه یافتن ادمین این است پارادوکس زیبای من 

حالا اگه این پست رو دیدید و خواستید بیاید خXDDD


میشه بگم کینگدام دومین کراشم شده تو بوی بندا؟ لعنتیای جذاببببببب 

 

 

حالا بعدا باز آپدیت میکنمD:

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7