Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۹:۳۹ ق.ظ

یه پستی که نه سر و ته داره نه عنوان😂

 

این پست حاوی خزعبلات بندست *-* 

اول اینکه لعنتی روزای شنبه خیلی خوبن ما ذاتا کلاس نداریم و این عالیه 

 

دوم : من بالاخره گشادیو کنار گذاشتم و دارم پست فندومامو کامل میکنم... این پست متعلق به تاریخ هفت خرداد بوده تا الان فکرشو بکنید فقطXDDDD

 

سوم: لعنتی چرا پلیس های تازه کار انقد خوبه؟ من عاشق شخصیت دنیل داخلشم دفداحنک۷هبفببها۸ت ...تازه هم تایپ منم هست توی سریالD: 

 

چهارم: سونگوو و جیهون (اعضای واناوان) در حال مذاکره برای فیلم و سریالن و گاددددددد من بی‌صبرانه منتظرم 

 

پنجم: سولوی سونگوون و جهوان (اعضای واناوان) رو شنیدید؟ لعنتیا ووکالشون معرکستتتتتتت 

 

ششم: چرا انقد شخصیت سوهیون توی بهار در دوردست ها کراش بود؟ لعنتی من دیوونش بودم اگه سریالو ندیدید پیشنهاد میکنم ببینیدش 

 

هفتم: چرا تمپست دبیو نمیکنه اخه؟:") ... اصلا چرا باید کرونا بگیرن؟ این واقعا بیرحمیه 

 

هشتم: ب تازگی متوجه شدم من مولتی فنم اره ولی فندوم اصلیم وانابله*-* ... جوری که من دیوونشونم خودمم برام عجیبه 

 

نهم: چرا ووگیو انقد ریلن اخه؟ (کاپل اینفینیت) لعنتی کوکوی ی ور اینا هم یه ور بالای چندین هزار تا ویدیو اعتراف هست راجبشون و حتی توی فن میتینگا وقتی از ووهیون راجب گرایشش یا علاقش به سونگ کیو میپرسیدن هیچوقت انکار نمیکرد و برعکس ذوق میکرد و گاددد اینا خیلی خوبن*-* 

 

دهم: متاسفانه خیلی از گروه های کیپاپ هستن که با وجود زیاد بودن استعدادشون و خیلی چیزای دیگه شناخته شده نیستن آنچنان و خیلی از کیپاپرا فک میکنن کیپاپ فقط همون چند تا گروه معروفیه که میشناسن و گروه های کمپانیای دیگه جز اون معروفا خوب نیستن درحالیکه اصلا اینطور نیست 

نمونش اینفینیت،  گلدن چایلد،  ایس، دریپین، کارد ، bae173،  جاست بی ، Ab6ix.، سایفر،  دونگکیز،  دی کی بی ، E'last  ,کی ان کی،  ام سی ان دی،  میره، نوایست،  تی او وان،  اپ تنشن ، مجورز،  اپریل، بیلی، بلینگ بلینگ ، 

چری بولت ، پیکسی، ایتیز،  دریم کچر و خیلیییییی گروه های دیگه 

و این تا حدی بی انصافی به این گروه هاست 

تا پست های بی سر و ته و کیپاپی بعدی بدرود 😂😂💅

 

SunBin 🦕- SunBin 🦕- -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎 SunBin 🦕- bad girl -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎 SunBin 🦕- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑺é𝒍é𝒏é :» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» SunBin 🦕- 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» SunBin 🦕- SunBin 🦕- 𝑺é𝒍é𝒏é :» SunBin 🦕- 𝑺é𝒍é𝒏é :» SunBin 🦕- 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :»
Last Comments :
۴۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • SunBin 🦕-
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۴۴
    SunBin 🦕-

    زمینحقتقتقححقحقن

    خیلی وقت بود یه کیپاپر مولتی فن که همه این گروها رو با هم بشناسه ندیده بودمㅠ-----------ㅠ(اشاره به مورد دهم)

    حتی دی کی بی رو هم میشناسییییییییییی

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۴۶
    bad girl
    من یه مولتی مولتی فنم که تو کل کیپاپ فک کنم فقط سوپر جونیور و بیگ بنگ رو نمیشناسم T-T 
    معلومهههههه من دیوونه دی کی بیم سانبین T-T
  • SunBin 🦕-
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۵۰
    SunBin 🦕-

    منم مولتی مولتی فنمㅠ------ㅠ

    از دوران طفولیت کیپاپریتم فن دی کی بیمㅠ-ㅠ

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۵۲
    bad girl
    خوشبختم خیلی زیاد پس T-----T 

    فک میکردم تنها بی بی بیان خودم باشم خوشحالم تنها نیستمT---T 

    تو چند ساله کیپاپری؟
  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۵۴
    -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

    10. حق حق حقققققققققققق

    دریم کچر و ایتیزم اضافه کن-

    و پیکسی-

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    دریم کچر گادددد یوهیونممم... ایتیزم هست توی این لیست 
    پیکسی گرل بنده درسته؟
  • SunBin 🦕-
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۵۴
    SunBin 🦕-

    همچنینㅠㅠ

     

    نه تنها نیستییی*----*

     

    دو ساله کیپاپرم ولی به اندازه یه کیپاپری که بیش از ۵ سال فن بوده اطلاعات دارمㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۵۶
    bad girl
    من یکم طولانی تر از تو اول با اکسو کیپاپر شدم بعد اینفینیت T-T
  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl

    اقا کلیشه تا چد حد خداییش 

    توی نود درصد فیکا میگن فلانی لبخند مهربونی زد:" 

    خب لبخند مهربون یعنی چی؟ اصلا لبخند نامهربونم داریم؟ 

  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۵۷
    -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

    توام سومنیایی؟TT

    دوکه و ایتیز فندومای اولمنTT

    آره آره پیکسی گرل بندن TT

    مثل دوکه کانسپت دارکی دارنTT

    با اینکه روکین ولی ووکالشون طوریه که ادم فکر میکنه سه چهار ساله دبیو کردن

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    یه درصد فک کن نباشم من دیوونه جیو و یوهیونم TT
    ایتیز من اخیرا فنشون شدم بایسمم مینگیه لعنتیه TT
    فک کنم بشناسمشون پیکسی رو TT 
    وایسا ام وی let me know مال پیکسیه  ؟ اگه اره که واقعا ووکالشون عالیه
  • SunBin 🦕-
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۰۹:۵۸
    SunBin 🦕-

    من توی اولین سالگرد دبیوی تی اکس تی، با بنگتن رسما کیپاپر شدم=)

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    تی اکس تی من دیوونشونم گاد:") 
    فن کینگدامم هستی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    لبخند نامهربونxD

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۳
    bad girl
    بابا فیکا رو نرومن هی اون لبخند مهربونی زد خب لبخند مهربون یعنی چییییییXDDD
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۳
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    TTمامااانیییی

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۳
    bad girl
    نکبتتتتتتتتTT
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    یعنی چشاشم خندید لابدxD

    پانی تو درسم میخونی؟"-"xD لعنتی چجوری وقت میکنی هم دراما ببینی هم فن کلی گروه شی هم درس بخونی:")

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
     ازین زاویه ندیده بودمXDDD
    البته که وقت میکنم اخر هفته ها وقتم آزاده تقریبا بعدشم من کم میخوابم صب زود که بیدارم به همه کارام میرسم*-* 
    خیلی از سریالا هم از قدیم ترا یا تابستون دیدم
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۵
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    بچچچچچچچچچچچچTT

    نگاهه باید تک تک اعضای این گروها رو بهم معرفی کنییTT

    من جز اکسو.بی تی اس.شاینی.تی اکس تی دیگه هیچکدوم رو نموشناسمTT

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
    جای خوبی اومدیTT
    همرو بت میگمTT
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۷
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    ماماانیییی این خاله و توله هاشونو بم معرفی نمیکنی؟چند تا خاله دارم/:؟

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۷
    bad girl
    خاله کیه؟:"
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پیکسی خیلی خوبهههههههههه

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۸
    bad girl
    فک کنم بشناسمشون 
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۸
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    افرینننننننننTT

     

    #جیوو

    مولتی فنی توعم؟TT

     

    خاله کیه...اجی داری اصن؟

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۹
    bad girl
    حیحیTT

    # جیوو نکبت بزرگ 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    حالا ببین*-*

    خوبه:") -منی که خوابو با هیچی عوض نمیکنم-

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۹
    bad girl
    حیحی*-* 

    نه من کلا دو میخوابم معمولا پنج بیدارم ظهرم نمیخوابم 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۰۹
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    #مهدیس

    تقریبا

    جز فندوم نیستم ولی استن میکنم و خوشم میاد اینطوریم معمولا*-*

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۱۴
    bad girl
    اون نکبت بعدی
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۱۰
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    مامانییییییییی دلم برا اوما رایام تنگ شدهTT

    بغلم کن پدصگ=-=

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۱۵
    bad girl
    منم TT
    گمشو بیا بغلم
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۱۱
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    #جیوو

     

    اهااا=-=باحالههههههههههههههه*^*

    میگممم دارم دنبال یه زن برا یه نفر میگردم کسیو سراغ نداری؟TT

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۱۵
    bad girl
    زارت بنگاه شادمانی راه انداختی؟😂😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۱۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    دمت گرم باو"-" من حداقل شیش ساعت نخوابم میمیرم"-" فکر کنم یه نسبتی با هیون دارمxD

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۱۵
    bad girl
    یاخدا چخبرتونه شماها... هیون حرفش نزدنیهXDDD
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۲۴
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    🤣🤣🤣

    مامانییی یه زن میخام برا بنده خدایی حرصش بدمم پیدا کن برامم

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۲۶
    bad girl
    من اگه تو کار مزدوج کردن بودم اول توی ترشیده رو داده بودم که بری😂😂😂
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۲۷
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    گامشوووووووووو اصن چرا دارم عه تو  کمک میگیرم ت خدتو نمیخان بیان زن یکی دیگه شن گوز بقول عن قرمزم بقول

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۲۹
    bad girl
    گمشو نکبت اه اه عوضی
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۳۲
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    عننن قرمززززززززززز عا کن بزارم دهنتتتتت گوگولییییییی

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۳۳
    bad girl
    اخ گمشو نکبت بدم میاد ازت=-=
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۳۴
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    برعکس من عاشقتم پانی پان پانمممم=-=

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    از اولم میدونستم دلباخته منی بچ
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۴۰
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    وایی کصافتتتت گوژوو عن قرمز بخور

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۴۶
    bad girl
    خودت بخور بز
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۴۸
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    گوساله نر

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۵۱
    bad girl
    بز کثیف
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۵۲
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    کام روی دیک پی دی نیم

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۰۳
    bad girl
    عقققققق کثافت عمومیهههه
  • SunBin 🦕-
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۵۳
    SunBin 🦕-

    فن که نه ولی میشناسمشون*-*

    بیا این رو فاکتور بگیریم که بجز یکی دو تا فندوم اولم بقیه رو نمیشه درست تشخیص داد فنم یا چی برا همین میگم مولتی فنXD*

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۰۴
    bad girl
    وای خیلی خوبن*-* 
    بیلیم میشناسی؟
    من اوایل اینجور بودمXDDD
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۰:۵۳
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    کم کم دارم شک میکنم مامانم باشی....واییی

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۰۴
    bad girl
    من فک میکنم دشمن جونمیXDDD
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۰۶
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    خو به کیرمممممم

    کام توی سوراخ کوکی=-=این خوبه؟

     

     

    والا انگاری ت دشمن جونمیXD

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۰۹
    bad girl
    وای برو گمشو بچ محض رضای فاک بچه اینجاسXDDD


    تو هستیXD
  • SunBin 🦕-
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۰۸
    SunBin 🦕-

    البته که بیلی رو میشناسم،، من نشناسم کی بشناسه اصن XD

    بخاطر مون سوا و کیم سویون میشناسمشون بیشتر*

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۰۹
    bad girl
    وای یکی پیدا شد بشناسهههه 
    از قضا منم به لطف این دونفر فنشون شدم 
    اینفینیت رو میشناسی؟
  • SunBin 🦕-
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۱
    SunBin 🦕-

    *-----*

    اینفینیت رو در حد اسم و اینا میشناسم"^"

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۲
    bad girl
    خودم اینسپیریتت میکنم*-* 
    اینروزا از گروه لونا و دریپین شدیدا خوشم اومده خیلی خوبن 
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۴
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    بچهه هم بچه ها قدیم اینا از من و تو خراب ترن لاوم

     

    توهم یه گوزویی که اصن منو دوس نداریTT

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۷
    bad girl
    عوضی نباش بچ 


    من همه ی بچه های باقی موندمو دوس دارم
  • SunBin 🦕-
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۴
    SunBin 🦕-

    عر*^*

    لونااااااااا آهنگ پینت د تون رو خیلی دوست دارم=)))))))

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۷
    bad girl
    من با باترفلای اوربیت شدم برای همین عاشق این اهنگم:"))))

    ولی سانبین چقدر دیگه تا دبیو تمپست مونده؟
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۹
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    ایی خب راس میگم دیگه

     

    عهیی الان گفتی منو دوس دارییی عررررررررررررر خرذوقققققققق=-=

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۱
    bad girl
    اره اره =-= 

    غیرمستقیم گفتم بچ ذوق نکن
  • SunBin 🦕-
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۲
    SunBin 🦕-

    :"))))

     

    ۲ مارس دبیو میکنن... حدود ۱۰ روز دیگه:")

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۶
    bad girl
    چرا نمیگذره اخه؟:") .... امیدوارم خوب شده باشن تا اونزمان 
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۲
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    کوفتتتتت و زهرمار و مرض دیگه گفتی دوسم داری زر نزن پستش میکنمااا

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۶
    bad girl
    ایش باشه
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۷
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    اومااا اپام بام حرف نمیزنه

    الان گریه موکونمTT

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۹
    bad girl
    کیه اپات؟
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۳۱
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    اپا درسااا=-=

    عصبانیش کردم باهام حرف نمیزنه=-=مامانیییییییی

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۳۳
    bad girl
    خب خاک بر سرت بچ
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۳۵
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    مامانییییییییییییییییی یه کاری کننننن

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۳۹
    bad girl
    تو گند زدی بیبی من چیکار کنم*-*
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۴۰
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    مامانییییییییییییییییی اپایااا قول دادم بهش دیگه بی ادبی نکنم بات دوباره ریدمم توروخدا بگو باهام حرف بزنه بغل نکنه میمیرم☹😭😭😭

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۴۵
    bad girl
    بهش بگو ببخشید آپا
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۴۸
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    عمراا من تازه قهرم کردممم 

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۵۰
    bad girl
    خاک بر سرتتتتتت 
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۵۲
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    مامانییییییییییی من بچه خوبیم فقط گاهی اوقات یکمی به طرز فاکی اعصاب این و اونو تخمی میکنم =-=

    خو بگو بغلم کنهه

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۵۴
    bad girl
    خب بغلش کنننننن
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۵۸
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    اونم فهمید/:

    میگم محو شده نیستششش

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۱:۵۸
    bad girl
    برو وبششششش
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۲:۰۷
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    مامانی میگم الان مثلا من قهرم رفتم تو تاقم و قراره تا شب هیچی بش نگمtt

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۲:۰۹
    bad girl
    این مزخرف بازیا چیه=-=
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۲:۱۲
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    کوفت دیگه میگم خب ویسکی نمیده اصن من میرم بمیرمTT

    بیا دوتامون بریم بار ویسکی بوقولیم

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۲:۲۲
    bad girl
    بریم ویسکی بزنین بیب
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۲:۲۳
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    جوننن مامانیی بریمممممم

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۰
    bad girl
    بریممممم
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۴
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    الان ک نه شب بریم یاع یاع

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۲:۴۳
    bad girl
    هه هه هه
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7