Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۴۱ ب.ظ

I hate that I love you +کامنتا بازه

با چشمایی سرخ از اشک و دستایی که به رنگ قرمز در اومدن با عجله راه میرفت 

هر از چند دقیقه پشت سرش رو میدید که مبادا دنبالش باشن

با دیدن کابین تلفن عمومی با عجله واردش شد

موهای مشکیشو از روی صورت خیسش کنار زد

با دستایی که میلرزید شمارشو گرفت 

بعد از چند تا بوق بالاخره جواب داد 

+ بله ؟ 

با صدایی که از بغض میلرزید جوابشو داد

- اوپا

اشکاش باز هم صورتشو خیس کرد 

+ چیزی شده؟ بازم کاری کرد؟

این چه حسی بود؟ عشق یا تنفر؟ هرچی که بود گیجش میکرد 

- یعنی فقط زمانی که حالم بد باشه باید نگرانم بشی؟ شد یبار تو کسی باشی که بهم زنگ بزنی؟ 

صدای نفسای عصبیشو میشنید

+ چه ربطی داره سول آه؟ من دوست دارم ولی چیکار کنم برات ؟ این زندگی توعه و باید تحملش کنی فقط همین 

پوزخند دردناکی زد 

- زندگیه من؟ تو به این میگی زندگی؟ من متنفرم هن از تو هم از زندگی میدونی چی بیشتر عذابم میده؟ اینکه تو میدیدی و میتونستی کمکم کنی اما نمیکردی... و در کمال بیرحمی میگی این زندگیه منه و باید تحمل کنم 

صدای پوزخندشو شنید 

+ که چی؟ پاشم پا به پات گریه کنم؟ تو خودت خواستی تو این رابطه باشی منم با تموم ضعفات قبولت کردم باید متشکر باشی نه طلبکار 

خودشم میدونست قرار نیست چیزای قشنگی بشنوه 

- ازت متنفرم چا لیون و بیشتر از اون ازین متنفرم که عاشقتم ولی قسم میخورم روزی میرسه که پشیمونت میکنم منتظرم باش 

و تلفن رو بدون شنیدن جواب قطع کرد 

دیگه به اخر صبرش رسیده بود هیچوقت فکرشو نمیکرد همچنین زندگی داشته باشه 

بدون توجه به اطرافش با صدای بلند گریه میکرد و بغضی که چندین سال نگه داشته بود رها کرد 

کی به غرور اهمیت میده وقتی همه چیز انقدر سخته؟ 

روی زمین سرد کابین تلفن نشست و زانوهاشو جمع کرد سرشو روی زانوهاش گذاشت 

به اندازه ی تموم دردایی که کشیده بود گریه کرد ولی انگار دلش خنک نمیشد 

و هربار برای بیشتر گریه کردن حریص میشد 

با باز شدن در کابین سرشو بالا برد و زن جوونی رو دید 

زن بدون گفتن حرفی روبروش نشست و در کمال تعجب دست سرد و لرزون دختر رو توی دستهاش گرفت 

# اوقات سختی داری؟ 

دختر سرشو به ارومی تکون داد و از میون لب های زخمیش زمزمه کرد 

 - خیلی سخته ...خیلی 

زن لبخندی زد که دختر رو یاد گذشته ی مادرش انداخت 

زن دختر رو با ارامش توی بغلش گرفت و دستاشو محکم دورش حلقه کرد

# اشکال نداره اگه سخته ولی اینم میگذره من بهت ایمان دارم و برای تو اینجا هستم... الانم میتونی هرچی توی دلته بگی بهرحال من یه غریبم و توی آینده ی تو نقشی نخواهم داشت پس بذار گوش شنوات باشم 

دختر توی آغوش اون زن ارامش ، چیزی که ازش دریغ شده بود رو پیدا کرد 

ولی آیا اون زن فقط توی گذشته میموند و توی آینده نقشی نداشت ؟ 

ولی هیچکدوم نمیدونستن همه چیز اونجوری که ما میخوایم پیش نمیره...

 

 

- بخشی فیکشنی که نوشته نخواهد شد 

 


من فک نکنم هنوزم شجاعت اینو داشته باشم وقتی پست اینجوری میذارم نظراتشو باز بذارم و مطمئنم هیچوقت هم شجاعتشو پیدا نمیکنم ولی در عوض من عاشق نوشتنم 

و یچیز دیگه وقتی میگید کسیو دوس دارید عاشقانه یا هررررر مدلی لطفا لیاقتش رو داشته باشید ... دوست دارم فقط به گفتنش نیست... وقتی میبینید حالش بده به جای نمک پاشیدن به زخمش مرهمش باشید ... متنفرم وقتی میگن دوست دارم ولی در اخر کسی که توی دوستی ارزش قائله فقط منم 

ارزش دوست دارم و متنفرم رو با پوچ بازیا و احمق بازیا پایین نیارید خیلی بی انصافیه در حق طرفی که احساساتش واقعیه  ! 

 

******************************************

پونیو: ولی من به جات بازشون میکنم...

نوشته هات اونقدری قشنگ هستند ک باید تو نظرات داد زده بشن...اولش شاید نظرا زیاد نباشه ولی کم کم زیاد میشن چون خیلیا هستن ک از نظر دادن میترسن")

دوست دارم پان...خیلی خیلی زیاد...

• 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  bad girl ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 bad girl 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
Last Comments :
۷۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نکبتتتتتتت

    نوشتنت عالیهههههه*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

    شده من اینقد کام میدم زده شیXD

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۷
    bad girl
    اقا کامنت نمیخوام محض رضای فاک 36 تا نظرو چجور ج بدمXDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جیخخخخخخخخخخ

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۸
    bad girl
    جیوو همه ی کامنتا مال خودتهXD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پااااااااان

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۸
    bad girl
    جانم
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    عخشششش

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۸
    bad girl
    جانم نکبت
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جهیووووون هاهااهاااا

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۸
    bad girl
    جهیون یاااااا
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جهیووپااااااااننن

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۸
    bad girl
    جهیوپان فاکXDDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پانیتااااااااااا

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۹
    bad girl
    پانیتااااا
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جیخخخخخخخحخخخخخ

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۹
    bad girl
    بچه گلوت پاره نشه 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۶
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نکبتتتتت مننننننننننن

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۹
    bad girl
    چیههههههه
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۶
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    اونییییییییییییییییی

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۰
    bad girl
    خدایا دستم شکست 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۶
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    عااااای

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۰
    bad girl
    مگه سر گله ای که میکی عااااای ؟😂😂
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۶
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    لااااب

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۰
    bad girl
    لاو 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    یوووووووو

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۰
    bad girl
    یوتوووو
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    یوهووووووووووووو

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۰
    bad girl
    حیحی*-*
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    ب این قشنگیییی مینویسییییییی یوهووو

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۱
    bad girl
    قشنگ که نه ولی شاید متوسط 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نکبت کجایی:/؟ 

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۱
    bad girl
    بخدا داشتم درس میخوندم:"
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پاااانننن

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۱
    bad girl
    هوممم؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نویسندهههههههههههه

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۶
    bad girl
    نویسنده و مرض XDDDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    عالیییییییی جیخخخخخخخخ

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۷
    bad girl
    امروز گلوتو پاره کردیxDDDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۴۹
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    و 20:]

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۱
    bad girl
    تبریک میگم بیبی
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۴:۵۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    ولی هیچکدوم نمیدونستن همه چیز اونجوری که ما میخوایم پیش نمیره

    ")))))))))))))) 

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۲
    bad girl
     :"))))
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۰۹
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    و یچیز دیگه وقتی میگید کسیو دوس دارید عاشقانه یا هررررر مدلی لطفا لیاقتش رو داشته باشید ...

    دوست دارم فقط به گفتنش نیست...

    وقتی میبینید حالش بده به جای نمک پاشیدن به زخمش مرهمش باشید ...

    متنفرم وقتی میگن دوست دارم ولی در اخر کسی که توی دوستی ارزش قائله فقط منم 

     

    حق!!! 

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۲
    bad girl
    میدونی من حق گوی اعظمم 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۱۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پانمو اذیت نکنیناااااااااا=-=🔪🔪

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۳
    bad girl
    نترس من خودم اذیت کن عالمم
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۱۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    برگر اینجاستتتتتتتتت😌

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۳
    bad girl
    برگر ایز هیر
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۱۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    ازت متنفرم، بیشتر از این متنفرم که عاشقتم

     

    ...... 

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۳
    bad girl
    :")
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۱۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پااان🥺😭😭

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۳
    bad girl
    بیبی برگرممممم🥲😭😭
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۱۶
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    #به افتخار هشت نکبت بزرگ!!!! 

     

    🌹

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۳
    bad girl
    به افتخار اون هشتاد لعنتیییی
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۱۶
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پاااااان😭😭😭😭😭😭😭😭

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۳
    bad girl
    جانم😭😭
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۱۶
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جیخخخخخخ 29

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۴
    bad girl
    لعنتی پشت کارتو تحسین میکنمXDDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۱۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    30

    ای پیم بلاک نشه خوبه:)))))))XDD

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۴
    bad girl
    اهل بلاک نیستم XDDDD
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۳۲
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    اومای الاخ نکبتممممممTT

    خیلیییییی قشنگگگگگگ می‌نویسییییییییTT

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۴
    bad girl
    ممنونم الاخ=-=
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۵:۴۷
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    مامانیTT

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۴
    bad girl
    چیه بچ؟=#=
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۰۱
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

     یاا کام هارو زیااد میکنین یا خودم میزنمتون:////

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۵
    bad girl
    چیکارشون داری؟😂😂
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۰۱
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پااااان لاب یووووووو

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۵
    bad girl
    بهت گفتم لاو یو توووو
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۰۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پانییییییییییی

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۵
    bad girl
    هوممم
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۰۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نکبت تک تک شونو جواب میدی:/

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۵
    bad girl
    باور کن جواب دادم
  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۷
    bad girl

    ودف من تازه اومدم و این چه کاریه اخه 

    دستت نشکست جیوو؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۱۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    پونیو")

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۲۶
    bad girl
    فک نکنم باشتش جزغاله 
    چیزی میخوای بهش بگی؟
  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۳۱
    bad girl

    خب من همچنان مخالف باز بودن کامنتام ولی ممنونم پون خیلی زیاد ممنونم ازت و بعدا بهت میگم چرا 

    جیوو نکبت لعنتی از توعم ممنونم واقعا 

    از بقیتونم ممنونم حالم زیاد خوب نبود ولی الان بهترم به لطف شما دونفر 

  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۵۰
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    میترسم تعریف کنم ازت الان باعث میشی سقف بیاد پیایین=-=

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۵۸
    bad girl
    نترس XDD
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۵۶
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    بات باید بگم پانی من قشنگ ترین قلمو داره و عاشق نوشته هاشم:)

    سقف نیاد پایین خوبه"-"

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۵۹
    bad girl
    فاک یو احساساتیم کردی بچ
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۵۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    سالمم🥺😭

    فقط خواستم ذوق کنی و بهتر شی بخدا🚶🏻‍♀️

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۵۹
    bad girl
    خداروشکر 🥺
    جدی خوشحال شدم لاو ممنونم بابت همه چیز
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۶:۵۹
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    اهییی احساساتت ت کانم ترشیده

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۱
    bad girl
    برو گمشو لیاقت احساساتمو نداری
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۰
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    🥺🥺💙

    یوهووووووووووووو*-*

    فدات:>>>

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۱
    bad girl
    کیوتتتتت *-* 
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۲
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    اهیییییی ترشیدهه زشتت

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۳
    bad girl
    گمشو من به این زیبایی 
    هی بیا خ 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    *-* ذوق

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۴
    bad girl
    کیوت*-*
    راستی ۰یشد اینبار پروفت شیونه؟ معمولا جیو یا آیو بود
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    *-*

    من شیونم چندبار گذاشتمااا 

    بایسام جیو و شیونن•-•

    میای ج ح؟ 

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۷
    bad girl
    اهااا من بایسام جیو و یوهیونن •-•
    یههه بیا فقط وسطش ممکنه برم حموم و بیام"-" 

    من ح
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۹
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    ممنونم نداره واقعیتو گفتمTT

    ننه‌ی نکبت الاخ بی‌چعور=-=

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۰۹
    bad girl
    ایگوووT-T 
    یه بچه درس درمون ندارم=-=
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۰
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    *-*

    من حموم رفتمممم

     

     

    خااب چیزایی ک خیلی حرصت میدن؟ 

    ح

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۲
    bad girl
    هشت نکبت + لوس بازی زیادی از حد + خر فرض شدن+ عشاق حال بهم زن و لوس +چند مورد خصوصیه 


    تا الان ازم ناراحت شدی؟ اگه اره چه موقع؟ 

    منم ح
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۱
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    کوفتو یه بچه‌ی درست درمون ندارمممم

    من به این خوبیییی🥺😂🔪

    دلتم بخوادددد

    ایشش=-=

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۳
    bad girl
    هه هه دلم خیلی میخواددددد 
    نه تو نه چومی نه این نکبت مهدیس کلاااااا بچه حساب نمیشید خرچه بهتون باید گفت😂😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۵
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    ویت ویتتتت.... چومی بچته؟ :|

    ودففف چومی مامانمه که :|

    تفف

    همه نسبتامون دوباره بهم خورد😐😂

    + خودم می‌دونم از داشتن چنین دختر مهربون و ناز و زیبایی چقددد خوشحالی اوما^^

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۶
    bad girl
    اره بچه بچ خودمه:/ 
    ودففففففففف بارم نسبت جدید😂😂😂
    + شتر در خواب بیند پنبه دانه بیبی^^
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    حق! 

    صحیح

     

     

     

    نه فک نکنم نشدم:>

     

    همینو ج بده

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۶
    bad girl
    امممم نه فک نکنم 

    ج ح ؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    @درسا

    من خواهر چومیم:/

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۶
    bad girl
    فاک روابطXDDD
    بچه ی پونیوعه؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۱۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    شکر ک نشدیی

     

    ح 

     

     

    +نه من میشم خاله درسا نمیدونم چطور بنابراین تصمیم گرفتیم من اولین خواهرش باشمD:

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۲۰
    bad girl
    چیشد با کیپاپ اشنا شدی؟ 


    + اها میخواستم سر پون رو بخاطر بچه جدید اگه بود بزنم ^^
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۲۱
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    جررر گاددد

    جوری که من خواهر مامان خودم می‌شم😐😂

     

    @جیوو

    عهه نمی‌دونستمم"-"

    خالهههههه•-•

    وای قبلنم یه بار از طریق آنیما شده بودی خالم... بالا بریم پایین بیایم تو بازم خالم می‌شیXD

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۲۳
    bad girl
    منی که از همه طرف یه نسبتی با خویش دارم😂😂😂


    # نکبت 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۲۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    دوستامXD

    من قبلا یجوری هیتر بودم ولی خو نمیرفتم فحش بدم و اینا ولی خیلی بدم میومد از کیپاپ و بی تی اس

    بعدش با بلک پینک ک اشنا شدم نظرم راجب کیپاپ عوض شد و دو سالی هست فنم:]

     

    ح ج

     

     

     

    @درسا 

    ارهXDD

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۲۵
    bad girl
    اهاا من برا چن تا گروه اندکی هیتر بودم 

    ح
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۴۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    جررXD

    آها راستی یادم رفت جواب اینو بدممم

    +شتر خودتی مامان جونننن!^^😐😂🔪

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۴۲
    bad girl
    شتر عمه ی بیانیته که نمیدونم کیه😂😂🔪
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۴۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه..فقط دلم تنگ شد:>

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۵۱
    bad girl
    اها جیمیل بزن بهش
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۵۱
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    از اونجایی که آپا ندارم پس عمه‌ام ندارم

    صو اوکیه😹💔

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۷:۵۴
    bad girl
    کلا اپا نداری؟😹
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۰۱
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    نههه😐😭

    همه منو از روش مریم مقدس به دنیا آوردننن

    آها... از طرف چومی آپای خیالی دارممم D:

    تهیونگ و نامجوننن*-*

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۰۲
    bad girl
    فاک تریسامه که دو تا اپا داری؟ وای خدا😂😂😂😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۰۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    جر جررر😔😂😭

    می‌دونی چقد باهاش بحث کردم سر اینکه تهیونگ دوست پسرمه؟ و دوست پسرم نمی‌تونه بابام باشه؟

    اینارو که گفتم منو زد😐😭

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۰۵
    bad girl
    برید گمشده جونگکوک شوهر تهیونگه شما دوتا دو عدد متوهمین😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۰۸
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    عههه خفه حرف نباشههه

    جونگکوک شوورمه

    تهیونگم دوس پسرمه

    نامیم بابامه

    بقیه اعضاام پسرامن

    وسلام

    اودافس😐😂😭🔪

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۰۹
    bad girl
    جان من اینو برا کسی تعریف نکن از طرف تیمارستان تو همدان بیان ببرنت😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    اوماااای نکبتت گاووو می‌گممم خفه شوووو😔🤣🤣🤣💔

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    بچه به تیمارستان زنگ بزنم ؟ وضعت اضطراریه ها😂😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۳
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    زهرماررر

    از مامان چومیم یاد بگیر که قبول کرده دامادشوXDDD

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۲
    bad girl
    فاک داماد نداشتشو اخه ترشیده کی میگیرتت؟😂😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نمیتونم متاسفانه

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۲
    bad girl
    نداری!؟
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۸
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    می‌دونی چیه؟

    فقططط برات متاسفم😔😂🤝🏻

    نمی‌بینی دیگه... چیکارت کنم... نمی‌بینی چه دختر ماهی داری

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۶
    bad girl
    هه هه هه تو مارماهی هستی نه ماه😂😂💅
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۱
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    کوفتتتت

    خیلی مامان بدی هستی

    قهرم

    بای

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۲
    bad girl
    بیبی بیا بخلم قهر نتون=-=🔪
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    نچ نمیام توی نکبتتت دوسم ندارییTT💔🔪

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    من دوست میدارمT-T
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۰۲
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    این چه‌دوست داشتیه همش به دختر قشنگت توهین می‌کنیییTT

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    توعم به اومات توهین میکنی الاخT-T
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۱۸
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    خب ایننن حق طبیعی منهTT

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۰
    bad girl
    حق منم هستT-T
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۱
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    نچچچ=-=

    اصن یکم قربون صدقم برو ببینم*-*

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    عققق مگه من شوهرم قربون صدقت برم؟=-=🔪
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۳
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    چه ربطیییی دارهههه ننمیییی

    اصن تا قربون صدقم نری آشتی نمی‌کنم😔😂

    بای

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۵
    bad girl
    عشقم عوضیه من درسا نکبت قشنگمممم
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۸
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    چقد شبیه ترفند ساندویچ تو دزیره شد😐😂😂😂💔

    گفتممم فقط قربون صدقهههه

    نه اینکه فوشم قاطیش کنییی

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۵
    bad girl
    دزیره چیه؟😂😂
    این قربون صدقست😂😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۶
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    فن فیکه دیگه..

    باشه.. می‌پذیرمشش*-*

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۹
    bad girl
    اها من بدم میومد کامل نخوندمش 
    خوبه*-*
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7