Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶ ق.ظ

چالش میتسوری+ شوکو خواهرم

1-راست دستین یا چپ دست؟

 

​​راست ولی با چپم میتونم تقریبا بنویسم

 

 

 

2-نقاشیتون در چه حده؟

 

تعریف از خود نباشه خیلی خوبه

 

3-اسمتون رو دوست دارین؟

 

اوهوم یجورایی خاصه اسمم 

 

4-شیرینی یا فست فود؟

 

هیچکدام؟XDD چون واقعا کشته و مرده ی دوتاش نیستم ولی فست فود اوکی تره پیشم 

 

5-دوست دارین که قد همسر ایندتون تقریبا چند سانت باشه؟(سانت بگینااا)

 

فک نکردم بهش"-" 

 

6-عمو یا دایی؟

 

دایی

 

7-خاله یا عمه؟

 

خاله ندارم والا پس عمه

 

8-عدد مورد علاقتون؟

 

7 احتمالا 

 

9-اولین وبی که زدین رو ، حذف کردین؟

 

اوهوم وب قبلیم btsbts20.blog.ir بود که حذفش کردم

 

10-با کی بیشتر از همه صمیمی این تو بیان؟

 

پون ، جیوو ، و چن نفر دیگه 

 

11-بابا و مامانتون تو بیان کیه؟

 

  اوما پونیو

اپا : ریتا ، کوین 

 

12-رو جنس مخالف کراشی؟

 

جز ایدلا نچ

 

13-مترو یا قطار؟

 

سوار هر  دو شدم ترجیحا قطار

 

14-بنظرت شادی یعنی چی؟

 

یعنی خواب راحت داشتن؟ 

 

15-سه تا صفاتت؟

 

اروم ، منطقی ، کم حرف(تو واقعیت)

 

16-اگه می‌تونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

 

والا فرقی نداره

 

 

17-الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت میکنه؟

 

یکم شخصیه ولی تقریبا اوکیم 

 

18-به چی اعتیاد داری؟

 

کانال کیپاپ ساب:" 

نت گردیای اخر شبی:" 

دلستر تلخ

 

19-اگه میتونی یه جمله بنویسی که کل دنیا بشنوه ، چی میگفتی؟

 

امم مهم نیست چقدر قبلا بهتون سخت گذشته ، گذشته از بین نمیره فقط کمرنگ میشه از گذشته ها درس بگیرید و به آینده بپردازید با زندگی داخل گذشته هیچی نسیبتون نمیشه جز حسرت و دلتنگی! 

 

20-پنج چیز که خوشحالت می‌کنه؟

 

1. پیاده روی با کسایی که دوسشون دارم

2. تنهایی تو خونه موندن 

3. نت نا محدودXDD+ فن گرلی کردنام 

4. از بین رفتن دخترای رو مخ کیدراما"-" 

5. برداشته شدن کنکور نکبت بار 

 

21-اگه می‌تونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟

 

صادق باش و لطفا انقدر کور نباش

 

22-چه عادتا/رفتار هایی دارین که باعث ازار بقیس؟

 

راستش من موقع عصبانیت نه داد میزنم نه کار خاصی میکنم که بقیرو ازار بده بیشتر خودم اذیت میشم 

ولی موقع عصبانیت رک حرفامو میزنم معمولا که بنظرم بد نیست

 

23-صبحا اگه مامان/بابا بیدارت کنه ، چجوری این کارو میکنه؟

 

این یه حقیقته ک من اولین نفر بیدار میشم توی خونهXDD

ولی مثلا وقتی ماه رمضون باشه همیشه بابام میاد بالای سرم و کلی اذیت میکنه 

حالا یا لپمو میکشه یادت تو موهام میکنه 

اخرشم اگه کارساز نبود با گفتن اینکه اگه بیدار نشی به هانی و سام(پسر داییمو نامزدشکه بشدتتتتو حلق همن) میگم بیان بیدارمD:

 

 

24-کراشتون تو مدرسه؟

 

ندارم واقعاXD

 

25-تاحالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر ساز بشه؟

 

اره همین امروز XD

 

26-یه جمله تاثیر گذار برا مخ زنی؟

 

چه احتیاجی به جمله هست وقتی جذابیتم گویای همه چیزه؟😎

 

27-چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

 

خب من توی واقعیت یکم فرق دارم 

کلا تو واقعیت بچه ی بشدت با ادب و خجالتی هستم XDDD

کم حرفم هستم ولی اینجا نچ راحتترم یکم؟"-"

 

28-یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟

 

دروغ نه شاید مخفی‌کاری فقط

 

29-تو بیان چندتا اکانت دارین؟

 

سیزده تا فک کنم 

ولی یچیزی من بچه های احمق بیان نیستم اک بزنم و خودمو ب عنوان فرد جدید نشون بدم! خیر باهاشون فن سایت زدم البته با بعضیاش بقیشم واسه قالب و اینا 

 

30-اولین دوستتون تو بیان؟

 

پریا؟

 

31-چندبار تو وبتون چس ناله گذاشتین؟

 

عای دونت نو"-" 

 

 


شوکو خواهرم وبت بالا نمیاد فک کنم باز فیل شدی

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7