Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹ ب.ظ

پونیو: وب جدید زدم...

های دوستان...

من قصد داشتم عید از وب جدیدم رونمایی کنم...

بات بنا ب دلایلی نشد نقشه هامو اجرا کنم...

از جمله اینکه امروز مشاورم گفت کل عید یه روز وقت استراحت دارم! ک نصفش میشه لحظه سال تحویل و نصفش میوفته برا 13ام!

و خب همه پلن هام بهم ریخت...فدای سرتون بعد کنکور جبران میکنم

خاستم 12 امین روز اسفند")...خب شب میشه 12 دیه*-*

وب جدیدم همون با آدرس قبلیه...

خوشحال میشم همتون تا جایی تبلیغش کنین ک همه متوجهش بشن...میخام وقتی برگشتم 200 تایی باشه*-*

پررو و پر توقع هم خودتونین*-*...

خلاصه...

کلیک کن تا بری وبم

خیلی سر وایب وب جون کندم:"...امیدوارم خوشتون بیاد^-^...

شبتون قشنگ...خیلیم دلم براتون تنگ شده:(

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7