Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۴۵ ب.ظ

Familiar stranger

21جولای 

امروز توی مترو نگاه فردی رو روی خودم حس کردم و برگشتم پشت سرم رو دیدم 

پسری با چهره ی سرد و چشمای بی روح بهم زل زده بود

انگار با چشماش تا عمق وجودم نفوذ میکرد 

عجیب بود ولی برام آشنا بود خیلیم زیاد 

 


2 ژانویه 

بازم همون پسر رو دیدم با همون حالت چهره ی قبلی 

یعنی اون منو میشناسه؟ 

پس چرا من یادم نمیاد؟ 

 


18 ژانویه 

بازم همون ادم لعنتی داری گیجم میکنی 

من نباید بهت فکر کنم نباید اینجوری باشه ولی هست 

انگار مغزم تو رو فراموش کرده ولی قلبم تو رو یادشه 


4فوریه 

حس خیانت دارم 

حیات به دختری که قراره باهاش ازدواج کنم 

چرا وقتی دارم ازدواج میکنم قلب ، روح و ذهنم پیش یکی دیگست؟ 

پیش کسی که نمیشناسمش؟ 

من دیوونه شدم 

یه دیوونه ی عوضی 


29 فوریه 

مدت زیادیه ندیدمش و کم کم دارم نگران میشم 

عجیبه ولی تمرکز روی هیچی ندارم 

نه کارم نه هانا نه هیچکس دیگه ای 

باید پیداش کنم هرطور که شده

 


1 می 

پیداش کردم بالاخره بعد از مدت ها ولی نه خودش رو بلکه سنگ قبرشو 

نمیدونم چرا ولی اشکام بی اجازم سرازیر شدن 

چرا قلبم انقدر درده؟ چرا لعنتی چرا؟ 

من میخواستم باهاش حرف بزنم حتی شده یک بار ولی این فقط یه رویا بود


14 می 

دوستش یه نامه داد بهم نامه ای که اون برای من نوشته بود

خوندمش نه یک بار بلکه شاید هزار بار ولی بازم تغییر نکرد 

من یادم اومد همه چیزشو 

کسی که من بارها توی آغوش گرمش میخوابیدم رفته بود برای همیشه 

رفت همونجایی که بابام قصشو میگفت برام 

جایی بنام بهشت 

الان خوشحالی مگه نه؟ دیگه راحتی؟ 


29 می 

شاید دیره ولی باید بگم این رو 

دوست دارم جهیون 

خیلی دیره خیلی دیر ولی تو میشنوی مگه نه؟ 

یادته میگفتی وقتی یکی میمیره تبدیل به یه ستاره توی آسمون شب میشه و بهت گوش میکنه؟ 

تو ستاره ی شب منی جهیونا هرشب با پررنگ ترین ستاره آسمون حرف میزنم به امید اینکه تو باشی 

توی نامه گفتی توی این دنیا لی تیونگی وجود نداره که عاشقت باشه 

ولی درستش اینه تو این دنیا تیونگ و جهیون بهم نمیرسن 

کجای دنیا عاشقا بهم رسیدن که ما دومیش باشیم!؟

هیچ جا 

ولی بیا توی دنیای بعد عاشق هم بشیم بازم باشه ؟ 

دوستدار تو لی تیونگ 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7