Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸ ق.ظ

نمیدونم چی باید بهش بگم؟؟ پستی بی عنوان

سلام به همگی 

خب من بالاخره تصمیم گرفتم یه پست با کامنت باز بعد مدتی بذارم 

راستش اینکه حوصلم سر رفته هم توش تاثیر داره:" 

خلاصه بگذریم 

اونروز تو وب جیوو نکبت عزیزم یچیزی دیدم کنجکاو شدم 

وایبی که بهتون میدم چیه؟"-" 

اینو از وب همون بشر کش رفتم 

و خلاصه اینکه همین بیاید دلم برا بعضیاتون تنگیدهT-T 

عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) soul __ عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 soul __ • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 عشق جانان*-* (ج ح بید@-@) • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  soul __ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :) 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ivanka ♡♡ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Luna ‌‌‌ ivanka ♡♡ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 niloo  niki  𝐤𝐢𝐦  𝐦𝐚𝐧𝐬𝐚 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
Last Comments :
۸۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۰
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)

    وایبه شیرینی خامه ای میدی بهم اوما"-"

    فرست؟@-@

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۲
    bad girl
    یاخدا شیرینی خامه ای؟"-" 
    اره کیوتی*-*
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۲
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)

    آله آله نمد چلا بوخودا×-×

    عللللللل خوبه خوبه*-*-*-*-*

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۳
    bad girl
    ایگو کیوتیی*-* 
    بیا بغلم دلتنگت بودم 
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۳
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    رز قرمززززز؟•-•

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۳
    bad girl
    رز قرمز؟•-•
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    فلافل اول صبحیXD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۴
    bad girl
    وای لعنت بهت جیوو XDDD
    نودل اول صبحXD
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۴
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)

    *-*♡

    اومدمممم جیخخخخخ

    *پریدن بخل اومونیییییی

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۶
    bad girl
    * بخل کردنت 
    نینی کوشولووووو
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    حیحیی

    D: گوشت مرغ اول صبح

     

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۶
    bad girl
    دوس داری با هم مرغ بخوریم اول صبح؟D:
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۵
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    بلی رز قرمز=-=

    نمی‌دونم چرا :")

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۶
    bad girl
    واوو فک کردم الان میگی الاخه=-= 
    *-*
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نهه😂😂

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۹
    bad girl
    عشقم دلمو نشون تازه مرغش پانته آ پزه بیشتر عاشقش میشی😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۹
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    می‌خوام یکم جدی باشم نمی‌ذاری که😭😂

    کلیک

    این وایب اصلیته=-=

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۹
    bad girl
    عنتر عوضیییی😂😂

    عه ژنمون یکیه که😂
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۰
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    واای XDDD

    بزار چهارشنبه این مرغ پانته ا پزو میکنم تو حلقتXD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۱
    bad girl
    بیب حفظ ابرو کن اونجا XDDD
    خودت میدونی باید سنگین باشیمXDDDDDD
    فقط لطفا پس نیوفتیXD
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۲
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)

    *بوسیدن گونه ی اوما

    اوما چلا اینقدر تیوتی@-@🍭بوگو

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۲
    bad girl
    من؟ کیوت؟XDDDD
    وایسا جیوو بگه کیوتم یا نه😂
  • soul __
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۲
    soul __

    یه پروانه ی سفید با نقطه ها مشکی:>

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۳
    bad girl
    واوو پروانه جالبه 

    خوبی نوه؟*-*
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۳
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)

    یپپپپپپپپ=-= XD

    دکی تو همه چی مهارت دالهههههه علللللل

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۴
    bad girl
    من کیوت نیستم لاولی حتی نزدیکشم نیستمXDDD
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    حقیقتو گفتم!!!

    جررر😭😂😂😂

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۱
    bad girl
    برو گمشو نکبت😂😂

    خیلی انتی رومانتیکی😂
  • soul __
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۵
    soul __

    پروانه ی کیوتTT

     

     

    +من عالی ام این چند روز نمیدونم چرا:/

    تو خوبی اومابزرگ:"؟

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۱
    bad girl
    کیوت تویییT-T 

    واوو عالیه بمونی لاولی 
    منم خوبم
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    گمشو من ابرو حفظ نمیکنم کرمم میگیره اونجاXDDDDD

    جیوو میگه پان : هم هات هم کیوت است

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۲
    bad girl
    وای لعنتی به فکر دفعات بعد باشXDDD
    یکی کنجکاوه بیاد چهارشنبه XDD

    یذره فقط یذره شاید کیوت=-$
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۶
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)

    بچت میگه هستی یعنی هستی اومااااااا=-=

    مگه نه آجی جیوو؟"-" 🔪

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۲
    bad girl
    نچ نچ نچ باید تنبیهت کنم بچه؟=-=🔪

    جیوو عشقم بیا جواب بده=-=🔪
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نخیر من موهاتم میکشمXXDDDD

    جررررXD

     

     

    ولی هاته مث من😌

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۵
    bad girl
    یا جد سادات رحم کن بیبیXDDD
    شاید اوردم با بیبی دومم اشنا شیXDD

    صد البته😎
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    @ایسو

    یکمی که کیوت هستXD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۵
    bad girl
    یکم فقط یکم😎😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۶
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    ننه جان.. من اومدم گفتم رز قرمز بعد اونو گفتی بهممم

    من اولش رمانتیک بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😭😂

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۹
    bad girl
    تو کلا رومانتیک نبودی و نیستی تو انتی رومانتیکی 😂😂

    * وقتی رو اهنگ انتی رومانتیک توباتو کراش زدم😂😭
  • عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۷
    عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)

    ایحححح آخه چلا ازکیوت بودن بدت مویاد اوما=-=خب باسه شما99درصدهاتی1درصدتیوت@-@🍷

    #آجی جیوو

    بلی بلی=-= XD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۰
    bad girl
    چون نیستم جدنXDDDD حالا بعضی مواقع شاااایدXD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نچ XDDD

    میمسمسخسخشخشن نههههXDDD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۱
    bad girl
    پریتی سوج XDDD

    حالا خواهیم دید چهارشنبه XDDDD 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۱
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    واااااااو 

    این لقبیه ک بابام روم گذاشتهXDDD

     

     

    هه

    حتمیه دیگه؟ 

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۲
    bad girl
    منی که فی البداهه گفتمش XDDD

    اره حتمیه بیبی و به احتمال زیاد بین هفت تا هفت و نیم میام
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۳
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    خوبیِ؟

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۳
    bad girl
    هی کتتت نکبت مننن
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    آره دیگه بخاطر همین اینطوری می‌کنه ک رو اون آهنگه کراش زدی!

    وگرنه من به این رومانتیکی!🙂🌸

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۵
    bad girl
    اون اهنگه قفلی جدیدمه😂
    یکی تو رومانتیکی یکی من😂
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۴
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    جانم XDD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۵
    bad girl
    بیا بغلمXDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    XDDD

     

     

    ایوللللل منم بین اینا میام 

     

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۶
    bad girl
    اوکیهههه 
    چی میخوری تو؟XDD
    چی بپوشم؟XD
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۵
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    اومدممممممممممممXDDD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۶
    bad girl
    بغللللللللللللللل*-*
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۵
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    بله صحیح

    نه والا تو یکی که اصلاااا رومانتیک نیستی مادر😭😂

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۶
    bad girl
    یاااااااا من خیلی رومانتیکم الاخه فقط چشم بینا میخواددددد😂😂
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۷
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    بغل محکممممممم"-"

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۷
    bad girl
    محکممممم*-*
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پیتزا XDDD یوناهم مشکلی نیست بیاد که؟ 

    نمدونممم من هیچییی ندارمم بپوشممممXDDDD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۸
    bad girl
    یعنی پیتزا گادددXDDD نبابا بیارش اونم 
    من میخوام گلبهی بپوشمXDD توعم بپوش ست کنیم XD
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۸
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    برگ شونده؟XD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۹
    bad girl
    کتلتیXDDD
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۸
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    آره اصننن خیلی رومانتیکی تو ننه🙂🌸

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۰
    bad girl
     شک داشتی بیب؟😎
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۹
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    تو برگر میخوای؟حلهXDDD ولی گلبهی من خیلی خوشکل نیستTT

     

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۰
    bad girl
    خیر هات داگ میخوام باباXDDD... مال منم چندان جذاب نیسT-T ولی گشاده و لشه😎 استایل سمیه من😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    خیر اصلا.😊🌸

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۱
    bad girl
    اون استیکره لپ گلیه قشنگ ثابت کرد حرفتو😂
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۲
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    کتلت اگه دقت کنی یکم ورم/باد داره ما همون برگه تخت شیم خوبه😂پان جون🙂🌸

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۲
    bad girl
    وقتی میگی پان جون دوس دارم واقعا برگت کنم😂
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۳
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    خداااااااایا😂😂پس تا برگ نکردی فعلا کتلت شیمXDD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۴
    bad girl
    اره کتلت شیرازی البتهXDDD
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    آی نو آی نو😭😂

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۵
    bad girl
    حالا سر کار خانم الاخه بیا بغلم😂
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۵
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    کتلت شیرازی که شبیه برگه 😐☘🍀🌿(طرح برگ های من که دارند میریزند)

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۶
    bad girl
    اره خیلی شبیه برگه ولی دوسش دارم😂
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۶
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جونزXDD من هات داگ نخوردم"-" 

    مال من گشاد نیست حس میکنم زشته شاید مشکی پوشیدمXD

    جررر

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۷
    bad girl
    من امسال تازه خوردم عاشقش شدم"-" 
    یچی جذاب بپوشXDD
    مال من استینش کوتاهه بعد فک کنم نیم متری باشهXDDDD
  • soul __
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۶
    soul __

    من کجام کیوتههههه:|

     

     

    مرسی توهم خوب بمونی^-^

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۸
    bad girl
    همه چیت کیوته*-*
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۹
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    *محکم بغل کردن ننه‌ی نکبتم*-*

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۰
    bad girl
    * در اغوش گرفتن نکبت شماره دومم*-* 

    نکبت نکبت تو چند تا بوی گروپ بیشتر استن نمیکردی نه؟
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۹
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    خدایااXDDDخانممون رپر شده

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۰
    bad girl
    جوننن رپر شده؟XDD
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۱
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    وایب یه مرغ پخته رو میدی

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۲
    bad girl
    میدونی عشق و علاقه ازت میباره چومی =-=
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۳
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    داره میخونه XD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۳
    bad girl
    زارتتت XDD
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۳
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    باید بدونی ک ابراز علاقه کردن من این شکلیه عسیسم😔🚬

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۴
    bad girl
    ایگووو چومیا لوبیا پلوی من دلم برات قد نخود شده بود😔
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۴
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    میگم تو پین پیام میدی یافتت کنم=-=

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۴
    bad girl
    عه عوض کردی ایدیتو؟
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۴
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    ن ولی جدا از شوخی

    وایب هدرتو میدی

    دقیقا همون شکلی

    مثلا انگار ک شبه،نشستی داری ماهو نگاه میکنی یا نسیم ملایمی هم میاد

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۵
    bad girl
    ایگووو ممنونم نکبتم 
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۵
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    خشمشتسحسستستشلششاشمثمس نکبتتتتت لوبیا پلووو؟

    دیگه اومام نیستی برو گمشو زنیکه لوبیا پلو توییی😭😂😭😂😭😂

    منم انقدر دلم برات تنگ شده بود اصن ک دلم میخواد سنگ ریزه بریزم تو حلقت 

    مرغ پخته‌ی هات من😔🚬

     

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۰
    bad girl
    دلتم بخواد من لوبیا پلو دوست😔😂😂😂
    ای خدا بیا در آغوشم بچ
  • 𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۶
    𝗞𝗮𝘁𝗿𝗶𝗻 :)

    نه همونه ولی پیدا نمیشی=-=

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۰
    bad girl
    وایسا تا بپیدایمت
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    وایب یه دختری که روی تاب یه پارک خلوت نشسته داره موهیتو میخوره

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۰
    bad girl
    موهیتو؟*-*
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۳
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    من ازش بدم نمیاد ولی دوسشم ندارم بچ=-=xD

    آمدم بچ

    *اومدن در آغوشت و برای کرم ریزی و تلافی نیشگون گرفن دستت😔😂

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۵
    bad girl
    باید داشته باشیXDDDپلو لوبیای منXDD

    * زدن پس کلت😂
    کرم ریز😔
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    بلی موهیتو*-*

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۵
    bad girl
    موهیتو دوس دارم *-*
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۹
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    نمیخوام داشته باشم پلو مرغ من:|XDDD

    *زدن زیر گوشت

    همینه ک هست😔

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۰۲
    bad girl
    پلو مرغ دوست لعنتیXD
    * گاز گرفتن دستت 
    دستتو بکش نکبت=-=🔪
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۱۸
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    =-=😂

     

    آرهXD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۲۵
    bad girl
    بایسم داری یا اوتی هستی؟
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۳۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    تو کل بوی بندا؟ معلومه که دارمممTT

    کل اعضای بی‌تی‌اس به خصوصصص کوکیم و فلیکس و هیونجین و بکهیون و بنگ چان و بومگیو و یونجونو جی‌دی و ته‌یانگ و عااام آره دیگه همینا فک کنمXD

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۴۲
    bad girl
    ارهT-T 
     
     شیپم میکنی؟XDDD
  • ivanka ♡♡
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۳۲
    ivanka ♡♡

    سلام پان پان لاوممممم 💖

    چیکارا میکنی *-*

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۴۳
    bad girl
    سلاممم ایوانکا اونییی خوبی؟ 
    هیچی والا درگیر زندگی و کیپاپم  تو چی؟*-*
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۴:۵۱
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    نه شیپ نمی‌کنم راستش

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۳
    bad girl
    افرین فرزندم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۵:۱۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    پیاز'-'

    یهویی به ذهنم رسید"-"

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۳
    bad girl
    توعم جزغاله منی"-"
  • Luna ‌‌‌
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۵:۳۸
    Luna ‌‌‌

    اونیییییییی

    وایب یه دختر با موهای زرشکی:"

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۴
    bad girl
    واووو 
    لونااااااا
  • ivanka ♡♡
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۵:۵۸
    ivanka ♡♡

    خوبممم تو چی؟ *-*

    منممم عرررر خیلی چیزا

    کیپاپ کیدراما انیمه مانگا فیک ...

    وای این خواستگاری تجاری رو میبینی؟ خیلی سریال قشنگیه امشب قلاله قشمت جدیدش بیاد TT

    درس هم میخونما 😂😂

    نمیدونم چرا ولی من همیشه وقت واسه همه چی دارم 🤣

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۴
    bad girl
    خوبم*-* 
    وای تو چقد منیییی😂😂
    من فقط وقت نکردم سریال ببینم ولی فیکای انسیتی و اسکیزو درو کردم😂😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۱۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    و یونو من از پیاز بدم میاد*-*

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۲۳
    bad girl
    عه توعم پیتزای منی عسلم*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۲۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    چجوری میتونی از پیتزا بدت بیاااادTT

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۲۸
    bad girl
    پیتزا انقد بده که برای من با ماهی و میگو تو یه ردیفه=-= 
    جدن چطور میخوریدش=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۳۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    منم از ماهی و میگو بدم میاد ولی پیتزا.....TT

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۳۲
    bad girl
    پیتزا اگه قارچ و گوشت باشه قابل تحمله اونم با سس تند تازه=-= 
    ولی بدترین هات داگ دنیا هم عشقه*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۳۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عجب._.

    موافقممممTT عنتر من باید هات داگت باشم نه پیتزاTT

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۳۵
    bad girl
    خب من پیازتم توعم پیتزای منی برابریمT-T
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۳۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خب تو پاستای منیT-T

    + میشه فونتتو عوض کنی؟._. خیلی رومخه._.

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۳۷
    bad girl
    توعم هات داگمیT-T 

    والا بلد نیستم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۴۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عررررT-T

     

    ادمینم میکنی بذارم برات؟._.

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۱۷:۵۵
    bad girl
    آری بیا کاربری بده ادمینت کنم
  • niloo niki
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۲۳:۰۰
    niloo  niki

    وایب خودتو میدی

  • bad girl
    ۱۶ اسفند ۰۰، ۲۳:۱۱
    bad girl
    اوه ممنونم
  • 𝐤𝐢𝐦 𝐦𝐚𝐧𝐬𝐚
    ۱۷ اسفند ۰۰، ۰۸:۲۸
    𝐤𝐢𝐦  𝐦𝐚𝐧𝐬𝐚

    وایب گل رز-

  • bad girl
    ۱۷ اسفند ۰۰، ۰۹:۳۱
    bad girl
    واوو گل رز
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۳۴
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    تولدت مبارک ~

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۱:۰۶
    bad girl
    اوپا استفان خودتی؟
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۱:۱۶
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    اره 

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۱:۴۴
    bad girl
    خوبی؟ خیلی وقته حرف نزدیم
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۴
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    خوبم تو خوبی 

    تولدتم‌م‌م مبارک‌ک‌ک ^-^

    یادته چقد منتظر تولدت میموندی

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۹
    bad girl
    منم خوبم خداروشکر 
    من همه چیزو یادمه اما پارسال منتظرش بودم چون قرار بود تو بیای
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۳
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    فک کردی امسال یادم میره ؟ D:

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۴
    bad girl
    راستش اره فک میکردم یادت بره 
    ولی بازم امیدوار بودم هرچند کم ولی یسری بزنی
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۶
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    چند تا خوبی از ده

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۸
    bad girl
    امروز و دیروز 10 
    واقعا خوبم 
    روزای قبلم کم و بیش در حال تغییر بود حالم
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۶
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    ایول بابا

    چه چیزِ نازنینی باعث شده انقد خوف باشی 

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۱
    bad girl
    اممم یکی از دلایلش وجود ادمای اطرافم حالا منهای بعضیاشون بود 
    و دلیل دیگش این بود بعد مدت ها حس میکنم راحتم 
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۳
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    چیشده احساس راحتی میکنی =))

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۷
    bad girl
    درواقع بی تفاوتی
    قبلا سر یسری موضوعات واقعا ناراحت میشدم ولی الان فقط میگذرم ازشون
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۲
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    یادمه قبلا تر ها هم یه سری چیزا اذیت میکرد و بی تفاوت شدی بهشون

    کلا در حال پیشرفتی D:

    فک کنم همینجوری پیش بری کلا دیگه حالت خوب بشه

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۴
    bad girl
    اره در کل سعی میکنم به زندگی عادی برگردم 
    الانم خوبم واقعا خوب بیشتر میخندم تا حدیم حتی گریه میکنم
    و این یه پیشرفته
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۰
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    خیلی خفنی =")

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۱
    bad girl
    یااا خجالتم نده اوپا
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۷
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    یه چیزی بخوام ؟

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۹
    bad girl
    اوهوممم حتما
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۳:۱۵
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    حتما =))

  • bad girl
    ۱۸ اسفند ۰۰، ۱۳:۴۴
    bad girl
    اوکی پس خبرم کن منتظرم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7