Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۰۳:۵۵ ب.ظ

ای موآ های عزیز

موآ های عزیز یه سوال دارم 

کسی اسم برنامه ای که توی کلیپ زیر هست رو بلده ؟ 

 

خیلی دنبالشم ولی اصلا یادم نمیاد کدوم برنامست 

اگه کسی میدونه ممنون میشم بگه

•𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌ •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌ ‌🐈 Baran عاقد سوکهون (RITA) Fatie Wolf •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌ •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌ •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌ SunBin 🦕- •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌ ivanka ♡♡ 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 ivanka ♡♡ 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 Unique  •-• Unique  •-• call me charlotte the canny call me charlotte the canny call me charlotte the canny call me charlotte the canny
Last Comments :
۲۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۵:۵۹
    •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌

    با عرض پوزش نه

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۰
    bad girl
    اشکال نداره لاو
  • •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۱
    •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌

    خوبی؟")

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۴
    bad girl
    اوهوم تو چطورییی ؟
  • ‌🐈 Baran
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۱
    ‌🐈 Baran

    منم نمیدونمTT

     

    +پانی راستی

    آقا من میدونم خیلی دیر گفتما 

    ینی خیلی دیر 

    ولی تولدت مبارکTT

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۴
    bad girl
    ای خداT-T 

    ایگووو اشکال نداره عزیزم ممنونم*-*
  • عاقد سوکهون (RITA)
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۲
    عاقد سوکهون (RITA)

    شاید به درامای یونجون ریکتی چیزی رفتن

    ندیدم:/

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۵
    bad girl
    نمیدونم T-T 
    ولی باید بفهمم اینو=-=
  • Fatie Wolf
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۳
    Fatie Wolf

    راستشو بخوای نه:)

    تنها برنامه ای که ازشون میشناسم تی تایمه که کامل ندیدمش

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۵
    bad girl
    اره تی اکس تی تایم رو منم کم و بیش دیدم
  • •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۷
    •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌

    شکر خوب بمون

    مرسی منم خوبم")

    چه خبر؟

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۰۸
    bad girl
    شکر که 
    خبرم هیچی والا تعطیلات آخر هفته و خوشحالی تو چی؟
  • •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۱۰
    •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌

    تعطیلات آخر هفته خیلی رو مخه واسه من:)))

    بات از گشادی همش رو تختم و با اینکه هیچکاری نکردم خیلی خستم و کلی تکلیف دارم هنوز:|~

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۱۳
    bad girl
    من معمولا اخر هفته بخور و بخوابمه و البته وقت خالی واسه کارام 
    من خوابم میاد ولی نمیخوابم :|
  • •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۱۴
    •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌

    من خوابم نمیاد فقط خستم:|~

    احساس میکنم کوه کندم همه حای بدنم درد میکنههه:|~

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۱۷
    bad girl
    اه دست رو دلم نزار:|
  • SunBin 🦕-
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۱۵
    SunBin 🦕-

    ویدیو اولی که یونجون و بومگیو بودن باید یکی از تی تایم ها باشه 

    دومی درامای لایو آن به که یونجون بازیگر مهمان اون قسمت بود

    سومی هم احتمالا یه قسمت از تو دو باشه

    ولی هیچ کدوم رو نمیدونم چه قسمتی*-*

    عا اون قسمت آخر لایو ان بود البته*

    تی تایم ها هم که ماشالا خیلی زیادن:"))))

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۱۸
    bad girl
    اره اره دومیو میدونم کلا 
    ماشالا زیادن:")
  • •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۲۲
    •𝓗𝓪𝓷𝓪 𝓜𝓪𝓵𝓯𝓸𝔂• ‌‌‌‌‌

    😂😭

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۲۳
    bad girl
    😂
  • ivanka ♡♡
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۲۶
    ivanka ♡♡

    وای اون سریاله که یونجون توشه بیونگ چانم هستش؟ اون پسره که پیش دختره ست واقعا بیونگ چانه؟

    چرا بیونگ چان همه جا هست؟

    و پشمای من همچنان رشد نمیکنن 0-0

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۲۷
    bad girl
    والا اون سریال فک کنم مینهیون واناوان توش باشه اونی
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۲۸
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    فهمیدی به منم بگوو ننه=-=

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۳۱
    bad girl
    باشه=-=
  • ivanka ♡♡
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۳۲
    ivanka ♡♡

    نه امکان ندارهههه

    میدونم مینهیون و بیونگ جان ته چهره شون شبیهه

    ولی این مینهیون نباید باشههههه

    یعنی من اختلال تشخیصی گرفتم؟ TT

    ولی این دختره و مینهیون به هم نمیرسن

    پس میشه نتیجه گرفت بیونگ چانه؟

     

    اصن ولش برم ببینمش همه ابهاماتم برطرف میشه 😂😂

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۳۹
    bad girl
    نه کلا مینهیون تو این سریال هستش نقش اصلیه 
    بیونگ چان ایس رو میگی؟ 


  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۳۴
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    جدی جدی جیوو رو دیدی از نزدیک تو؟")

    من اصنم حسوذی نمیکنم-

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۳۹
    bad girl
    البته که دیدم
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۴۸
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    حیح خودایا")))

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۶:۵۶
    bad girl
    :")))
  • Unique •-•
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۴
    Unique  •-•

    بیونگ چان واسه ویکتونه:")))))

    لایو آن توش بیونگ چان بازی می کرد:>

    اون دومیه هم فکر کنم اپدیت تیک تاک بود اولی یا تی تایم یا تو دو تی اکس تی

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۹
    bad girl
    تازه یادم افتاد من تو کل کیپاپر بودنم اعضای ایس و ویکتون رو قاطی کردم 
    مخصوصا چان و بیونگ چان و یوچان روT-T 
    لعنتی برنامه هاشون زیاده
  • Unique •-•
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۶
    Unique  •-•

    اونیکه کاپشن سفیده بیونگچانهT-T

    اونم که توی ایسه چانه که اسم اصلیش یوچانه T-T

    خود ویکتونم یه چان جدا داره:")

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۹
    bad girl
    اره چان  ویکتون رو میشناسم*-*
  • call me charlotte the canny
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۷
    call me charlotte the canny

    اولی یکی از برنامه های کامبک شو the dream chapter: magic هست ولی اسم و قسمتش رو یادم نمیاد مربوط به دو سال پیشه😅

    دومی آپدیت تیک تاک تی اکس تی هست که سوکای دارن ادای یونجون رو توی اون بخش از سریال در میارن اون تیکه از سریال رو هم میتونی از گوگل پیداش کنی خیلی کوتاه و در حد چند ثانیه است به جمله مشهور یونجون که به دختره میگه آممم انگلیسیش فکر می کنم تقریبا بود : "do you remember when we used to date..." معروفه.

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۹:۰۱
    bad girl
    وایییییی ممنونمممم 
    بالاخره یکی یادش بودددددد 
    گاد بازم ممنونممممم
  • call me charlotte the canny
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۹:۰۶
    call me charlotte the canny

    خواهش می کنم :)

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۹:۰۸
    bad girl
    راستی شما موآی قدیمی هستی درسته ؟
  • call me charlotte the canny
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۹:۱۰
    call me charlotte the canny

    منظورت بیانه یا کلا؟

    ولی در هر صورت آره من از دبیو موآ هستم

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۹:۲۷
    bad girl
    نه کلا منظورمه 
    واووو عالیه 
    فقط موآیی یا فن بقیه گروه ها هم هستی؟
  • call me charlotte the canny
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۹:۲۹
    call me charlotte the canny

    اوهوم 😊

    بقیه گروه ها رو میشناسم و ام وی هایی که ترند میشن رو گاهی میبینم ولی کلا واسه کیپاپ زیاد وقت نمیزارم فقط فندوم اصلیم موآست😄

  • bad girl
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۹:۴۰
    bad girl
    خیلی خوبه که*-*
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7