Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۸ ب.ظ

ده لبخند هزار و چهارصد

اول عکس هیونجین رو ببینید سپس وارد شوید😎

خب قطعا بیشتر از ده لبخند بودن حالا من چنتاشو میگم 

1. بازگشت واناوان ....با وجود اینکه دیسبند شده بودن واقعا یه معجزه حساب میشد و یکی از بهترین چیزایی بود که تجربه کردم! 

2. برگشت لوکاس به انسیتی و هیونجین به اسکیز 

3. خوندن فیکای خوب امسال*-* 

4. دیدن کیدراماهایی که دوسشون داشتم مثله پنت هوس یا بهار در دوردست ها سبز است 

5. آشتی کردن برای بار دوم با دوست قدیمیم 

6. تولد امسالم 

7.دوباره نوشتن یه فیکی که ولش کرده بودم=-= (میخوام تمومش کنم احتمالا)

8.اشنایی با بعضی بیانیای امسال 

9. از بین بردن برخی روابط سمی بیانی و واقعی 

10.دبیوی تمپست قطعا یکی از بهترینا بود 

11. تبلت جدید خریدنم 

12. آشنا شدنشون با خیلی از گروه ها 

13. زدن فن سایتای واناوان ، تمپست،  امگا ایکس 

 

منبع: کلیک

 

• 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
Last Comments :
۱۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    *--*
  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۸
    bad girl
    کیوتی
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۹
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    پاان زیاد حوصله نداریاا این چندروز"-"

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۲:۵۱
    bad girl
    من؟ نه بیحوصله نیستم بیب 
    فقط خوابم میاد و خستمه
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۰۱
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    اه چینجا چطوری میتونی یه سال کنار من بودنو که یادت برهه "-" XDDD

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۳۰
    bad girl
    بیبی هیچوقت تو را یادم نمیرودXDDD
    اکنون بیا در آغوشم "-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۰۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    8. از جمله من*-*

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۳۰
    bad girl
    صدالبته جزغاله جان
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۳۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    هعی استراحت کن اونی

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۴۲
    bad girl
    فردا تموم شه یمدت استراحت میکنم
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۳۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    خوبه:")

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۴۲
    bad girl
    اوهوم *-*
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۴۵
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    فعلا که یادت رفته بود بیبی"-"

    از اونجایی که انسان بسیار مهربانی هستم اینبار میایم در اغوشت"-"

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۳:۵۰
    bad girl
    بیبی هیچوقت تو را فراموش نمیکنم"-" 

    * باز کردن آغوشم 
    بیا بیبی
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۴:۳۸
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    چرا فراموش میکنی بیبی ای نو"-"

     

     

    *پریدن در بغل و له شدن بیبی پانیXDDD*

    میبینی چه انسان جذاب و خوبیم من؟"-"

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۶:۳۶
    bad girl
    مرا ببخش"-" 


    بیبی پانی و دردXDD
    * گاز گرفتن بیبی سبااااXDD
    البته البته  "-" 
    نکبت بیا خ
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۶:۳۸
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    :>

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۶:۴۱
    bad girl
    :")
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۶:۵۸
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    نمیبخشم"-" باید از دلم دربیاری بیبی پانیه نکبت"-"

     

    گاز نگیر بیبی پانییییXDDD

    الان میام نکبت"-"

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۶:۵۹
    bad girl
    چی بدم بهت از دلت در بیاد؟"-" 

    نرمی دوس دارم گاز بگیرمXDDD
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۷
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    کارت بانکیتو بدی از دلم درمیاد بیبی"-"اره..

     

     

    what the hell man?

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۰۸
    bad girl
     کارتم خالیه بیبیXDDD

    وای خداااااXDDD
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۲۲
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    خیلییی نکبتییی نشد من یبار ازت پول یا کارت بخوام نگی خالیهههXDDD

     

    نخند بی عدبببXDDD

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۲۹
    bad girl
    خو خالیهههه XDDD بعدشم اول دونسنگا پول بدنXDDD

    خندم میگیرهXD
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۲۹
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    مامانی من خوبه؟

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۳۱
    bad girl
    بلههه تو چطوری؟
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۳۱
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    این دونسنگ بدبختت اگه پول داشت الان اینجا نبووود=-=XDDD

     

    نکبتی دیگه"-"

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۳۴
    bad girl
    اخیییی دونسنگ دلم داره کباب میشهXDDD
    وای اسم کباب اوردم دلم هوس کرد"-" 


    ما همگی نکبتیمXDD
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۴۲
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    بگلم کنننTTمیبینی چگده بخبختم؟TT

    من دیشب خوردم ولی انقدر حالم بد بود که نفهمیدم  چی شدXD

     

    در سرزمین نکبتستان زندگی میکنیم...*جرخوردن*

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۴۷
    bad girl
    بیا بگل نکبتT-T بدبخت نباش XDDD
    لعنت منم میخواممممT-T


     فاک سرزمین نکبتستان  XD
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۵۱
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    *پریدن در بغل و لوس و حال بهم زن کردن خود*

    من دوناه دالمTT چشم بیبی فقط چون تو گفتی بدبخت نمیباشم._.XD

     

    من امپراطورماااا گفته باشمXD

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۵۵
    bad girl
    * بغل کردن و عق زدن 
    افرین بیبی حرف گوش کنXDDD


    منم وزیر نکبت پول دوستXD
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۸:۰۱
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    *چه درامایی...*

    ایم گود گرل:>>

     

     

    خوبه خودتو میشناسییXDD

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۸:۰۶
    bad girl
    * نوازش سرت 
    افرین گود گرلمXDDD


    صدالبته که میشناسمXD
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۸:۱۶
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    عی جونممم

    منم خوبم..

  • bad girl
    ۲۴ اسفند ۰۰، ۱۸:۲۳
    bad girl
    خوب بمون بچ
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۰۸:۴۱
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    توهم همینطور ترشیده

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۰۹:۰۶
    bad girl
    ترشیده تویی
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7