Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۶:۳۲ ب.ظ

هم تایپای من تو کیپاپ و کیدراما

تو کیپاپ :

 

BC  فک کنم سولوییسته 

BoNi از dream note

بونا از wjsn

جونهو  از Drippin 

چانمی از AOA

چان یی از the maan blk

داوون از sf9

EJ فک کنم سولوییست 

گائول از Ive 

هیویون و سانی از SNSD 

هیوک از vixx

جیک و سونگهون از Enhypen 

جینی از secret number 

کوک هون از B.O.Y

L از Infinite 

سوجین از weeekly 

مارک از Got7 

مونیک از Dongkiz 

 یچان از omega x 

یونجو از Hello venues 

یونگمین عضو سابق AB6IX 

 

تو کیدراما: (اسم نقششونرو میگم فقط)

 

کیم شین : سریال گوبلین 

هان ته را : سریال کلاس دروغ ها 

پارک بان ریو: سریال هوارانگ 

وون این جه: سریال استارت اپ

نام سوهیون: سریال بهار در دوردست ها سبز است 

یو جونگ وان: سریال بهار در دوردست ها سبز است

کیم تان: وارثان

 لی یونسو: اخرین ماموریت فرشته عشق 

یی سونگ هون: سریال پلیس های تازه کار 

یون هه جین: سریال دهکده ساحلی چاچاچا 

جانگ هاری: سریال ما همه مرده ایم 

اوه سو آه : سریال  کلاس ایته وون 

سو دان: سریال سقوط بر روی تو 

دو کیونگ سوک : سریال آیدی من خوشگل گانگنامه 

کوان جونگ روک: سریال نوازش قلبت 

این گوک دو: سریال دو بونگ سون زن قوی

چوی یونوو: سریال کالر راش

جانگ سون گیول: سریال حالا با عشق تمیز کن 

جین ها کیونگ: سریال پیش بینی عشق و اب و هوا

کوان ریوک: سریال تقلید

کانگ سویونگ: سریال مدرسه 2021

ال: سریال آیدل شاهکار

جونگ چه ران: سریال تابستان دوست داشتنی ما

کانگ شین جه: سریال پادشاه سلطنت ابدی

سونگ یرین: سریال مالیخولیا 

 

 

 

فعلا اطلاعاتم در همین حده😂💔

ولی خوبه ها جیک و سونگهون بایسم تو انهایپنن  ، جونهو تو دریپین بایسمه،  ال تو اینفینیت بایسمه ، یونگمینم بایسم بود ، یچانم تو امگا خیلی دوس دارم 

بعد از اونم به طور عجیبی هرچی کراش تو کیدراما داشتم هم تایپم در اومدن😂

مثلا تو بهار در دور دست ها من رسما شیفته سوهیون بودم و دیدم بله ایشون هم تایپمه😎

توی هوارانگم رو این پسره بان ریو کراش زده بودم 😂💔

توی پلیس های تازه کار و مالیخولیا و مدرسه 2021 و پادشاه سلطنت ابدی و ایدی گانگنام و نوازش قلبت همشونو دوس داشتم🥲

بعدا شاید اضافه کردم بهشون 

خب نظرتون؟"-"

•𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆• ‌‌‌‌‌ •𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆• ‌‌‌‌‌ •𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆• ‌‌‌‌‌ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡   • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • 𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡   • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • 𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡   • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • 𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡   |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-* |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~        𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :) 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :) 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :) 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :) 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :) 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :) 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :) 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :) Huka _VJ.YG  ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
Last Comments :
۵۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • •𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆• ‌‌‌‌‌
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۲
    •𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆• ‌‌‌‌‌

    تایپت؟

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۳
    bad girl
    من؟ ISTJ 
    تو چی؟
  • •𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆• ‌‌‌‌‌
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۴
    •𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆• ‌‌‌‌‌

    عاو

    من حامی ام

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۵
    bad girl
    حامی؟enfp?
  • •𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆• ‌‌‌‌‌
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۶
    •𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗺𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆• ‌‌‌‌‌

    INFJ

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۷
    bad girl
    هوممم که اینطور
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۷
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    ولی قبول نیستتتت کیم تان و کیم شین عخشای مننT^T

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۸
    bad girl
    اوکی ولی من از کیم تان خوشم نمیاد فور یو💔😂

    عشق فقط سوهیوننننننن
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۹
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    واییی مامان چطور دلت میاددد کیم تان به اون جیگری اصننن عهههه

     

    کدوم سوهیون؟"-"

    همون سوهیونی که تو ایتس اوکی تو نات بی اوکی بوددد؟•-•

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۴۰
    bad girl
    من از لی مینهو متنفرم بیبی😂💔

    نه نه اسم اصلیش به این هیوکه بازیگر بهار در دوردست ها سبز استه*-* 
    عشق منه اصن*-*
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۴۳
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    عه وا..😔 

     

    آها

    ندیدم سریالرو•-•

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    ببینش قشنگه•-•

    سلام نکبت"-"
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۰۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    واوووووووو

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۰۳
    bad girl
    جیوووو
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۰۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جانمممممم

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۰۵
    bad girl
    ببین چه اونی کراشی داری😎
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۰۶
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    تایپت با کیاعم یکیهههه..

    بان ریو رو بدین مننننXDDD

     

     

    داشتم به این فکر میکردم من همه این فیلمارو دیدم..ولی چرا؟

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۱۹
    bad girl
    دیدی بیبی؟😎
    بان ریو ماینههههه از سریال هوارانگ من رو این بشر کراش بودمXDDD


    من همرو ندیدم راستش=-= بعضیاش مثه عشق اب و هوا رو اعصاب بودن

    سباییT-T
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۰۶
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    دقیقاااا😎😎🍭

    افتخار کردن بهش-

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۱۹
    bad girl
    هه کور شود چشم هشت نفر و خاندان آنان😎
    ولی توی خر شانس با چان هم تایپی=-=
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۱۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    باشه*-*

     

    سلام مامان الاخه*-*

    خوبیی؟

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۲۰
    bad girl
    بزغاله=-= 
    عایم اوکی تو چییی؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۲۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    دقیقننننن

    یسس داداشیممموو

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۲۵
    bad girl
    وای جیوو تیزر کامبکشونو دیدی؟
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۲۴
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    اره دیدم"-" بزار برم ببینم من با کیا تایپم یکیههه:>

    البته من مینهو رو بیشتر دوست داشتماا..رو پارک سئوجونم کراش بودم"-"

    من از اکثرش بدم میومد چون درامننن=-= محض رضای خدا دراما خیلی مزخرفن..

     

    جانم؟

     

    وای پاااان شریک تجاریو میبینیییی؟

     

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۲۷
    bad girl
    برو ببین به منم بگیاااا=-= 
    منم مینهو رو دوس داشتم فاک با بان ریو شیپش میکردمXDDDDD از سوجون و هیونگ شیکم بدم میومد=-= 
    اتفاقا من درام و ملودرام و هرچی بدبختی داره دوس دارمXDDD ولی فانتزی و ژانر نونا رمنس ابداااا


    بیا توعم بغل اخر امسالو بده"-"

    ارهههههه تازه شروع کردم ببینمممم 
    دکتر روح رو دیدی؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۲۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    اره منو کشتن

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۲۹
    bad girl
    لعنتی رنگ موهای لینو خیلی کشنده بود 
    ام وی جدید جی ایدلم دیدی؟
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    می‌دونستی اگه من بزغاله‌ام شما بز می‌باشی؟*-*

    بمونییی

    هعیییی بد نیستممم

    چه خبرا؟"-"

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۲
    bad girl
    اونوقت چرا من بزم!؟*-* 

    خبرم هیچ والا تو چییی؟
  • 𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۱
    𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡

    واییی وون این جه و سو دان عشقای مننㅜㅜ

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۲
    bad girl
    من خیلی این جه رو دوس داشتم جدن T-T 
    سو دانم شخصیت جالبی داشت
    این سریالارو دیدی؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    وای جی ایدل

    ژانرش راک بود و من عااشق راکمممممم

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۳
    bad girl
    من راک زیاد ندوست ولییییی ترکوندنننن 
    گاد استایل سویون خیلی مرگ بودددددد
    فن انهایپنم هستی؟
  • 𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۴
    𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡

    دوتاشون کراشنن *-*

    اره من نصف کیدراما هارو دیدمXD

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۴
    bad girl
     اره*-* 
    بهار در دوردست ها و مالیخولیا  و مدرسه 2021رو دیدی؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    دقیقن

    سویووون دیوونه کننده شده بودددددد

    ناا انهایپن فقد یه اهنگشونو دوست دارم

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۵
    bad girl
    دخترممممم T-T 
    ایتیز چی؟
  • 𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۷
    𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡

    مالیخولیا رو ندیدم قشنگه؟

    الان دارم ۲۵و ۲۱ساله رو میبینم با سریال ما همه مرده ایم @-@

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۹
    bad girl
    اره قشنگه ولی غمگینه میبینی ؟ 
    بیست و پنج و بیست و یک قشنگه واقعا ولی ما همه مرده ایم جالب نبود بنظرم
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    هققق

    عاشقشونممممم

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۹
    bad girl
    وای دژاوو خیلی معرکه بودددد 
    پنتاگون چی؟
  • 𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۳۹
    𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍 ♡♡

    اره حتماㅜㅜ

    من فعلا قسمت چهارمم ،عه دانلودش کردم ببینم که ؟T^T

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۵۲
    bad girl
    من غمگین دوس دارمT-T 
    من کلا ما همه مرده ایم و پیش بینی عشق و اب و هوا رو دراپ کردم زیاد جالب نبودن
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۴۲
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    خیلی زیاددددن"-" چقدر enfp , entp دارهههه "-"

    وای شت منممم

    نگوو بچه هاممم هیون شیک با هان هیوجو تو شادی خوب بازی کردولی سریالش بد بود

    از هر داستانی که تویش عاشقانه زیاد باشه بدم میاااد

    منی که اکثر فیلمایی که میبینم فانتزین:

     

    اومدممم*-*بغلللل

     

    وای فاک خیلی خوبهههTT

    دیروز شروع کردمش قسمت 8 عم"-"

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۵۵
    bad girl
    تو enfp هستییی؟ 
    وای توعم مثه من ذهن فوکوشیما کثیفی داریxDDDD
    وای من حتی اون سریالشم ندیدم فقط همون هوارانگ رو دیدم که تو همونم باورت میشه با سوجون شیپش کردم؟XDDD 
    کلا یکی این دو تا یکی لی مینهو و پارک شین هه و پارک بوگوم رو اعصابمن 
    من دوس دارم سریالا یه نکته جالب اموزنده داشته باشن یا چمیدونم یه داستان واقعی مثله بیا و بغلم کن 
    فانتزی نههههههههه XDDD

    بخللللل*-* 
    نکبت دیروز اون کامنتو ج ندادی=-=🔪
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۴۳
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    چون مامانمی😔🌸

    خبررر تعطیلی مدرسمون و یه خروار پیک نوروزی😭😂

    آخه کدوم مدرسه‌ای به یه مشت هشتمی پیک نوروزی می‌ده

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۵۶
    bad girl
    پیک نوروزی؟ مال دبستان نیس؟😂💔
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۴۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    محشر بودددد

    نو پنتاگون نه•-•

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۵۶
    bad girl
    اصن مرگ بوددددد 
    تو کدوم ام ویاشونو بیشتر دوس داری؟ 
    عه°-°
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۵۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*

    انسر و دژاوو و فایرورکس

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۱۹:۵۸
    bad girl
    ام وی واندرلندشونم خیلی خوبه
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۰۴
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    درواقع ENXPعم "-" ولی اره..

    *لبخند دندون نما* از اونجایی که ذهن منم مث خودتو هیون شیک و سئوجونو باهم میشیپم xD

    لی مینهو اره یکم رو اعصابم هست ولی نه خب اونقدی xD  بقیه اوکیم"-"

    من اصلا با ژانرای خیلی واقعی کنار نمیام چون خودم کم بدبختی دارم اونارم میبینم بیشتر پی میبرم بدبختم xD  مثلا فیلمایی جنایی رو که به واقعیت شبیهن و فاتزی نیستن و به درام ترجیم میدممم=-=

     

    وای فاک میدونم ولی بجان ننم حسش نیس برم ج بدم"-"

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۱۱
    bad girl
    بیشتر شبیه enfp هایی"-" 
    وای بهم میومدنننن خیلی شدیددددXDDDD
    باور کن رو اعصابه=-= تو تک تک سریالا میخواستم سر به تنش نباشههههه در عوض بابام سریالاشو دوس داره=-= 
    نه من بر خلاف تو ژانرهای غیرواقعی رو نرومن XDDD مخصوصا دیگه خیلی غیر واقعی بیشتر دوس دارم با واقعیت اسنا شم تا رویاپردازیای کیدراما
    و البته از چیزی که بدم میاد مثلث عشقی و شخصیت دوم مرد مظلومهT-T 


     تو وبت کامنت ندادم اخرین کامنت دیروزت اینجارو میگم"-"
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۱۹
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    بقیه عم همینو میگن ولی تست که میدم بین F T متغییره"-"

    یههههه xD

    وای نگو درباره بچممم xD  یکم زیادی دیدیش بخاطر همینه xD

    برعکس من"-" یهههه خیلی پیش نمیاد از فیلم عاشقانه خوشم بیاد مثلا همین اخرین معموریت فرشته رو دوست داشتم"-"

    واییی منممXDD

     

     

    میدونم "-" همونم حال ندارم xD

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۲۳
    bad girl
    چون دائما در حال تغییری؟"-" 
    وای خدا اسمشم میاد یجوریم میشه نکبت=-= 
    اخرین ماموریت فرشته بدک نبود ولی چندانم عالی نبود فانتزی بود من بهار در دوردست ها سبز است و ماین و بیا و بغلم کن بیشتر دوس داشتم"-" 


    دونت بی گشادددXDD
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۲۸
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    اره"-"

    پارم یعنی پان xD بدبخت چه هیزم تری بهت فروختهه xD

    همم..ولی بهار در دور دست سرسبز استم قشنگ بود نه اونقدی ولی خب xD

    من بهترین فیلمی که این چند سال دیم یکیش ایتس اوکی تو نات بی اوکی بوده..قاضی شیطان...وینچنزو..اقای ملکه..هتل دلونا xD  بقیه رو یادم نمیاد"-"

     

    نمیشههه xD

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۳۰
    bad girl
    اصن نمیدونم جدن از اول تو دلم نبود نه خودش نه شین ههXDD در عوض لی دونگ ووک و لی جونگ سوک وری کراشXDDDD

    اره قشنگ بود اگه عشقی بین دختره و پسره نبود بهترم میشد"-" شرط میبندم دو تا پسره رو با هم شیپ میکردیXDDDD
    من جز آقای ملکه بقیشون بنظرم قشنگ بودن جدن ولی یسوال هتل دل لونا سد اند بود؟ 

    نکبتتتتXDDD


  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۳۷
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    پارک شین هه که مزدوج شد بچمم xD

    اوه یهه

    وای شت اره خیلی بهم میومدنن xD

    اقا ملکه قشنگ نببببووود؟چطور میتونییی؟ xD هتل دلونا؟ یادم نمیاد بجان ننمTTیدور میرم بعدا نگاه میکنم..ولی حس میکنم نبود..

     

    خودتی"-"

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    وای اره با اون پسره تو من با آنتی فنم ازدواج کردمXDDD
    وای نگووووو شیپ سوهیون و جون معرکه بوددددXDDDD سوجون میشد اسمشXD
    نه لوس بود از نظر من"-" من زیاد طنز نمیبینم...برو اخرشو ببین به منم بگوXDDD

    تویی"-"
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۵۲
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    بهم میان"-" xD

    عالی بود اصن *عر زدن و جر خوردن* xD

    وای نه لوس نبوووود"-" سم بوددد xD

    باشه"-"

     

    خودتییی

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۰:۵۷
    bad girl
    بد نبیدن والاXDD
    عرررر پسرانمممم سوهیون نکبت خود من بود بخداXDDD
    من خوشم نمیادددXDDD

    تویییی 
    گشنمه اشرف"-"
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۱۴
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    یهه xD

    بخدا xD پسره نکبتم xD

    بی سلیقهههه xD

     

    خودتیییی

    من اصلا گشنم نیست..هرچی میخورم بالا میارم=-= xD

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۳۳
    bad girl
    عزیزدل مننننXDDD


    نکبت مریض شدی!
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۳۸
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    ولی چرا همه پسر دخترای منن xD  چرا؟ xD

     

     

    نه مریض نشدم معدم عصبی شده"-" xD

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۴۰
    bad girl
    نمیدونمممم ولی چرا انقد کراشن نکبتاااxdddd


    عصبی اینروزا؟
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۴۳
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    خیلیی xD

    وای پااان "-" دیروز داشتیم با دوستام درباره اشرف بحث میکردیم من همش یاد اصغرو اشرف میافتام xD

     

     

    اونقدی نه"-"

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۴۷
    bad girl
    وای اشرف و اصغر سم خالصXDDDDD
    نکبت جدن گشنمه "-" 


    قرصی چیزی خوردی؟
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۵۰
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    خیلی سمن .. xD

    خو برو یچیزی بخور"-" تنها نصحیت منطقی ای که میتونم بهت بکنم xD

     

     

    نوچ"-"

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۱۴
    bad girl
    این سمو به بقیه نگوووXDDD

    خوردم ولی...XDDD

    پاچه برو ی قرصی بخور
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۲۸
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    نگفتممممXDDD

    پس نصحیتم بیخود بود؟XDDD

     

     

    چی بخورم مثلااا؟"-"

  • bad girl
    ۲۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    خداروشکررررررر XDDDD
    خوردم منتها ریدم تو نودله خودم پختمشXDDD


    اممم بست،ی داره"-"
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۲:۲۶
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    "-"...

    وای یادم باشه هیچوق دستپختتو نخورم چون من اصلا دلم نمیخواد بمیرم هنوز جوونمㅜㅜ XD

     

    بیخیال دارو فقط بدترش میکنه=-=

  • bad girl
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۰۷
    bad girl
    دلتم بخواد منتها یکم بی حال آشپزی میکنمXDDD

    بخور نکبت
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۲۱
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    دلم اصلا نمیخواد._. و یکم سمی..یکوچولوو هاا"-"

     

    خب قرصی براش نیست که بخورم"-" مگه همه چی به قرصه که تا سریع یچیزیم شد قرص بندازم بالا"-"

  • bad girl
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۳۹
    bad girl
    فک کن نودله رنگش قرمز خالص شده بودXDDDD


    بله یا دکتر یا قرص"-"
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۳:۵۰
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    وای چه سمی بودههه..زنده ای؟

     

     

    ما کلا خوانودتا دکتر نمیریم"-" من به شخصه دو ساله دکتر نرفتیم"-"

  • bad girl
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۴:۱۵
    bad girl
    خوبم ولی معدم..."-"


    اه انگار بابامین شماها
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۴:۴۵
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

    تسلیت میگم در غم از دست دادنش..

     

     

    درواقع باباهامون یکینXD

  • bad girl
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۵:۲۴
    bad girl
    هعییییXDDD


    عه تازه یادم افتادXD
  • 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۲:۱۹
    𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)

    من با کسای زیادی همتایپ نیستم (اصلا 4 درصدیم دیگه :|)

  • bad girl
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۲:۱۹
    bad girl
    تایپت چیه؟
  • 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۲:۲۱
    𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)

    INFP

  • bad girl
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۲
    bad girl
    ذاتا یه بخش مشترک داریم با همXDDD
  • 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۲:۵۶
    𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)

    بل بل XDD درصدات یادته ؟

  • bad girl
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۳:۰۵
    bad girl
    اوهوم یادمه چرا؟
  • 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۳:۰۶
    𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)

    منظورم از درصد این بود که منطقی ای حسی ای چی ای

  • bad girl
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    اها اره یادمه همشو
  • 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۳:۲۵
    𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)

    میگویی :"؟

  • bad girl
    ۲۶ اسفند ۰۰، ۲۳:۳۸
    bad girl
    درونگرا 
    واقع بین
    منطقی
    برنامه ریز 
    درصداشم باید بگم نکبت؟
  • 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)
    ۲۷ اسفند ۰۰، ۰۹:۲۵
    𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)

    من رویاپرداز و درونگرا و حسی و فل بداهه 

    نه نمیخواد XD

  • bad girl
    ۲۷ اسفند ۰۰، ۱۰:۳۱
    bad girl
    تنها اشتراک درونگراییXDD
  • 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)
    ۲۷ اسفند ۰۰، ۱۱:۱۲
    𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)

    وایی دقیقا XDD

  • bad girl
    ۲۷ اسفند ۰۰، ۱۱:۱۹
    bad girl
    XDDD
  • 𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)
    ۲۷ اسفند ۰۰، ۱۱:۲۱
    𝒦𝒶𝓉𝓇𝒾𝓃 :)

    من دارم میرم ،شاید یه وقتایی بهت سر زدم ،منتظرم بمون ،مراقب خودت باش ،بابای:")

  • bad girl
    ۲۷ اسفند ۰۰، ۱۲:۳۱
    bad girl
    سر بزنیا:") 
    فعلا بای
  • Huka _VJ.YG
    ۱ فروردين ۰۱، ۱۸:۲۱
    Huka _VJ.YG

     Istj هستی؟

  • bad girl
    ۱ فروردين ۰۱، ۲۱:۳۷
    bad girl
    اوهوم istj هستم
  • ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
    ۱۰ فروردين ۰۱، ۲۳:۴۶
     ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉

    چقد ملت بدبختن مث توxD

  • bad girl
    ۱۰ فروردين ۰۱، ۲۳:۵۳
    bad girl
    دلتم بخواد بچXDD
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7