Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۳:۳۰ ب.ظ

HBD MY PASTIL NEKBAT

خب امروز تولد کیه ؟ 

تولد پاستیل نکبت منه*-* 

عوضی امسال دومین سالیه که پیش همیم و خب خداروشکر رابطمون هنوزم همونقدر سمیهXDDD

بقول خودت منو تو یه شباهتی به رابطه جینکوک داریمXDD

تقریبا دوسال پیش بود که من اومدم وبیان و جزو اولین نفراتی بودی که شناختم البته قبلا یکم فرق داشتم با الان ولی الان بهتره نه؟ یا حداقل من راحت ترم 

فک کنم اولین کسایی که نسبتای بیان ممنوعه رو بوجود آوردن منوتو بودیم اشرفXDDD

ولی جدای از شوخی هرچی به خاطرات اشناییمون تا الان فک میکنم چیزی جز خنده یادم نمیاد 

اولش عزیز نبودی ولی مدتی که گذشت یا بهتره بگم بعد از زدن این وب حس بهتری نسبت بهت داشتم 

تا جایی که میتونم الان بگم مثله یه خواهر کوچیکتر و البته بچ و کرم ریزی برام 

و خوشحالم که باهات اشنا شدم همیشه خوشحال بودم بابت این اتفاق سبای لعنتی 

و یچیزی کادوتو فردا توی وات بهت میدم حتما 

دوست دادم و تولدت مبارک باشه 

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7